Kleuter EventZ-Armani Op Wedstrijd! v. Aester el nino !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

Re: Kleuter EventZ-Armani Op Wedstrijd! v. Aester el nino !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:40

Ik ben echt verliefd op jouw pony Lovers
Echt joh wat een beest!

Voor een vierjarige ziet het er echt al super uit, en dat blijkt ook wel uit je punten!
Zelf rijd ik ook een jonge pony, die ook vreselijk op zn bit kauwt en het is echt een oorverdovend lawaai Huilen van het lachen
Bij hem helpt het als je 'm een hapje bakzand geeft. Verschrikkelijk gevoel met kauwen en hij doet het het hele uur dan niet meer. Het gaat nu zelfs al een paar keer achter elkaar goed zónder kauwen! Misschien heb je er iets aan Knipoog

Heel veel succes nog met 'm !

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:06

heey jill!!

ja t ziet er goed uit hoor!! Haha!
en jij maar zeggen dat t slecht ging! Clown

weet je trouwens wat je vader zei onder de 1e proef? Nagelbijten / Gniffelen

"ik weet niet wat je hier doet en waarom je fotografeerd, we kopen de foto's toch niet, dus je kunt beter weggaan" Nagelbijten / Gniffelen

ben benieuwd wanneer je brabants en nederlands kampioen L1 word Haha! Clown

heb de foto's van jou en ribora en sander nu ook online Knipoog

ga zo door met die leuke beeb! Haha!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:12

woow jill Bloos!
ziet er goed uit! en wat is armani moooohoooi Lovers

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:16

Ziet er erg netjes uit Haha! hij is echt heel knap,
gefeliciteerd met je punten, dat gaat wel heel snel!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:53

Het is en blijft een jonge pony, dus ik zou me helemaal niet storen aan zijn kauwen! Lost zich vanzelf wel op (misschien een ander bitje), maar je er absoluut niet aan gaan ergeren hoor!
Hij moet het toch ook allemaal bolwerken in zijn hoofdje...

Hij doet het voor zijn leeftijd super braaf. Niet te snel willen, maar dat zeg je zelf gelukkig ook al.
Is een goede aansprekende pony, je komt er echt wel met hem! Maar daar twijfel je zelf ook niet aan! Haha!

Leuk om weer wat van jullie te zien/horen.
En tja... soms heb je dat wel eens als je een goed uitziende pony hebt, dat je voor je gevoel niet lekker rijdt en toch punten rijdt. Een andere keer verdien je ze en krijg je ze niet, dus wees er maar lekker blij mee! Knipoog

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 22:24

Heel algemeen maar ik meen het echt Huilen van het lachen .. Iedereen héél erg bedankt voor tips en complimenten ! Haha!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 07:27

Jiillaa Lachen
Ik vind armani nogsteeds superstoer!
het bitkauwen gaat denk ik vanzelf over omdat die het thuis ook al minder doet en hij nog jong is, mijn pony deed het ook en nu niet meer, gewoon ervaring en lekker wedstrijdjes rijden. Ik zou niet te ontspannen, anders rijd je dadelijk 6 winstpunten en dan raakt je prijzenkast overvol Cool Ik vind je houding wel netjes!
xxMyrlon!

Nachttmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 11:00

Waaauw jij hebt echt zo'n gaaf paardje!
Ziet er super uit! Die hals... Kwijl Kwijl

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 17:28

Nog voor ik je regeltje gelezen had over het extreme kauwen viel het me op dat hij geen ontspannen uitdrukking heeft en zijn kaken heel strak houdt.

Er is duidelijk iets aan de hand met het bit, hij kauwt niet voor niets zo erg. Laat er eens een veearts of tandarts naar kijken, want dit is niet normaal.

En ja bitloos zou beter zijn, maar ik snap ook dat je dan geen dressuurwedstrijden meer kunt rijden

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 17:38

wat een vette frontriem zeg!!! je paardje is ook lekker gespierd!! paardje loopt wel lekker zoals het er op de foto's uit ziet! nog heel erg veel succes met rijden Knipoog

kathyY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:08

Armani is zo'n mooie pony, ziet er goed uit! Haha!
Gefeliciteerd met je winstpunten, komt vast wel goed. Knipoog

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:34

Ooow wat is deze stoer! Ben een fan van Armani hoor Lachen
Wat een leukerd joh!
Je rijd hem erg netjes, jammer van de bit-bijten maar komt wel goed Lachen

Gefeliciteerd met je punten ben benieuwd naar de volgende foto's! Jullie 2e komen er wel ! Lachen

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:51

wat een superleuke pony zeg! wat een nek zit daarop! geweldig! vind je frontriem ook erg mooi staan! het enige wat ik af en toe zie is dat je je hakke soms iets meer mag uitdrukken, maar volgens mij is dat al gezegt.. Bloos ik denk dat vele zo'n pony onder hun kont willen hebben!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:06

Jij hebt echt 2 kanjers onder je kont Ja
Echt super leuke, mooie ponies!!
Het ziet er idd op de foto's ook netjes uit dus tjah dat je gevoel niet met het plaatje past ach.. dat is dus alleen voordelig geweest Knipoog Moet je nagaan als je hem zelf lekker vind lopen wat voor punten je dan zou kunnen krijgen Knipoog
Heel veel succes en plezier met deze jonge man Knipoog
Plaats je ook weer eens wat van Soleil Ja

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:52

Het geeft altijd zo'n heerlijk plaatje, maar een vraagje:
Zet jij Armani en Soleil bij elkaar (het is toch hengst en merrie? Bloos )

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:53

Nee Armani is geen hengst meer toch Jill Haha! wanneer heb je eigenlijk weer concours zeker dit weekend Loon ?

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:58

Oke wist ik niet, ik dacht dat het nog steeds een hengst was Vork

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:06

Super leuke pony! Wees er maar trots op! Vork

Je rijdt hem ook erg netjes

Succes!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:07

Leuke foto's Jill. gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:40

Hele mooie foto's Jill .... wat een kwijlpony Kwijl Die nek, dat koppie, echt onwijs mooi beestje.

Ik vind hem ook heel braaf overkomen op de foto's

Gefeliciteerd met je punten Haha!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:28

Arabesk schreef:
Nog voor ik je regeltje gelezen had over het extreme kauwen viel het me op dat hij geen ontspannen uitdrukking heeft en zijn kaken heel strak houdt.

Er is duidelijk iets aan de hand met het bit, hij kauwt niet voor niets zo erg. Laat er eens een veearts of tandarts naar kijken, want dit is niet normaal.

En ja bitloos zou beter zijn, maar ik snap ook dat je dan geen dressuurwedstrijden meer kunt rijden

Ben ik niet met je eens. Ik denk dat dit gewoon even spanning geweest dat die gaat kauwen, want thuis doet hij het niet iig veeel minder. Ik vind hem ook helemaal niet gespannen lopen want zie deze foto: (ik heb er een uit je profiel gejat die was duidelijk te bewerken Schijnheilig
Afbeelding
De rode streep ik zijn rug, daar loopt die goed overheen geen deuk achter het zadel.
De blauwe driehoekjes zijn zijn paslengtes, voor en achter even groot & heeft genoeg achterhandgebruik.
Ik vind hem hier gewoon los & ontspannen lopen, kan er niks anders van maken.
Over het bitkauwen zeg ik niks want daar weet ik het fijne niet van, maar lijkt me alleen spanning die verder niet te zien is in zijn lijf.

Nou haha lekker serieus en een uberrelaxte creatie war Vork

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 14:42

Iedereen heel erg bedankt Lachen !

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 14:50

Arabesk schreef:

Ik vind dat dit jouw mening is Lachen ik respecteer dat ook.. maar ik kan me er niet echt in vinden, ookal mocht ik bitloos op wedstrijd.. dan zou ik dat toch never nooit doen.. vind je het heel gek dat die pony nog gespannen is ? hij is pas 4 jaar .. en hij moet nog zo ontzettend veel leren en meemaken.. wedstrijden zijn nog lang niet gewoon voor hem.. met het bit is niets mis mijn andere pony loopt er ook gewoon Z2 mee..

Hij word om de 2 maanden helemaal van top tot teen gecheckt voor de veearts ivm met groeien en zijn rug en zijn tandjes.. ik wil het gewoon goed bijhouden ..

Knipoog

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:14

Jiill_ schreef:
Arabesk schreef:

Ik vind dat dit jouw mening is Lachen ik respecteer dat ook.. maar ik kan me er niet echt in vinden, ookal mocht ik bitloos op wedstrijd.. dan zou ik dat toch never nooit doen.. vind je het heel gek dat die pony nog gespannen is ? hij is pas 4 jaar .. en hij moet nog zo ontzettend veel leren en meemaken.. wedstrijden zijn nog lang niet gewoon voor hem.. met het bit is niets mis mijn andere pony loopt er ook gewoon Z2 mee..

Hij word om de 2 maanden helemaal van top tot teen gecheckt voor de veearts ivm met groeien en zijn rug en zijn tandjes.. ik wil het gewoon goed bijhouden ..

Knipoog

Het enige wat ik hier wel op kan zeggen is dat iedere pony iets anders reageerd op een bit. Dus dat de andere er Z2 mee loopt eingelijk niets over deze pony zegt.

Is dit een dubbelgebroken? Want ik heb een jaar of 2 terug ook met een jonge pony gereden met een dubbel gebroken bit en die kauwde ook onwijs hard. En dan dachten we ook van wat is dit en met een enkel gebroken was het opgelost. Heel raar want bij de meeste is het omgekeerd. Maar bij die dus niet. Misschien kan jij dat ook eens proberen.

Verder zoals ik al heb gezegt SUPER Lovers

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:28

Goed dat je 'm laat checken Jill. Ik denk ook dat er echt niks mis mee is het is gewoon jeugdigheid laat m lekker Haha! hij swingt de pan uit joh! Lachen Je bent goed met 'm bezig, echt Haha!