Misschien zouden je beugels wat langer mogen?!..
En wat losser in je armen zoals ze hier al zeggen maar verder echt een leuk paard!
Mooie naam ook Ramira
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xTamara schreef:Mijn instructrice vind het juist goed als ze zo loopt. En kwa armen.. Die heb ik vaak zo dat zegt ze ook vaak maar moet het nog even afleren.
LinZZZZ schreef:xTamara schreef:Mijn instructrice vind het juist goed als ze zo loopt. En kwa armen.. Die heb ik vaak zo dat zegt ze ook vaak maar moet het nog even afleren.
Probeer je handen wat hoger te houden en haar niet naar beneden te drukken. In ieder geval, die indruk krijg ik een beetje als ik de foto's zie. Probeer altijd eerst voorwaarts te rijden en dan kan je proberen haar ronder te maken. Ik moet eerlijk toegeven dat manegepaarden wat moeilijker nageeflijk gaan lopen en ze soms vaak hard in de mond zijn. Er zitten immers ook beginners op die nog niet altijd hun evenwicht kunnen houden en aan de teugels gaan hangen dus dit is niet zo gek. De kunst is om met de tijd je paard weer vertrouwen te geven, en met een rustig, meerverend contact, je paard zo te laten lopen.
Je beugels mogen een paar gaatjes langer en je mag je hakken meer uitdrukken.
Veel plezier samen!

Het gaat wel goed dus daar 
) 
miek140 schreef:Hej! Wat leukHet gaat wel goed dus daar
Van wie heb je nu les? En hoe is het met mn blekje en evelli? Waarom rijd je blek niet meer btw, die verzorgde je toch eerst?
Kusjes! Annemiek.. (Arloes, toen blek, toen evelli, jeweetwel)

xkusssx schreef:heee. ben ontzettend benieuwd hoelang dit paardje daar
al staat??? ben namelijk nog steeds op zoek naar mijn oude
lease paardje en ik zag deze foto's van jouw en werd gewoon
benauwd.. sprekend!!! maar de naam???

ik ga ondertussen even mijn foto's pakken

. Als je wat langer gaat zitten ziet t er al heel wat beter uit. Probeer je handen iets meer te dragen. Succes verder....
asje86 schreef:eey wat leuk om foto's van Ramira te zien! Ik zie dat je wat verkrampt in bijna al je spieren. Probeer je lang te maken en dan meer te ontspannen. Probeer haar eerst actief, lang en laag los te rijden en daarna pas wat meer op te nemen, nu lijkt het of jij heel veel kilo's in je hand hebt en een vals knikje in de hals/loopt op de voorhand.
Dus lekker actief maken en ontspannen erop zitten! succes en hoop dat je er wat aan hebt