en wat een manen zeg
prachtig Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
prachtig Touwladder schreef:Ik dacht dat ik naar een B proef aan het kijken was eerlijkgezegd. Je hulpen zijn te grof en je hangt in de teugels. Vind het niet mooi. Ik zie hier niets gebeuren wat in een Z proef is vereist. Hij loopt stram en tegen de teugel. Winspunt vind ik erg raar.
Het is niet mooi en heeft weinig met een Z paard te maken.
Heleen1988 schreef:Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg onder de indruk van de foto's. Ik vind ten eerste wel dat je een prachtig mooie tinker hebt! En wat een manen zeg!! Naar mijn mening loopt je paard er echter op geen enkele foto ECHT lekker doorheen.. Hij lijkt op de foto's zijn rug weg te drukken. Ik zeg alleen wat ik kan zien vanaf de foto's, misschien was het in het echt heel anders.. maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Probeer wat meer van achteruit te rijden, zodat ie zijn rug net wat lekkerder gebruikt. succes! Trouwens, knap hoor dat je zo hoog rijdt met een tinker!!!
Heleen1988 schreef:Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg onder de indruk van de foto's. Ik vind ten eerste wel dat je een prachtig mooie tinker hebt! En wat een manen zeg!! Naar mijn mening loopt je paard er echter op geen enkele foto ECHT lekker doorheen.. Hij lijkt op de foto's zijn rug weg te drukken. Ik zeg alleen wat ik kan zien vanaf de foto's, misschien was het in het echt heel anders.. maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Probeer wat meer van achteruit te rijden, zodat ie zijn rug net wat lekkerder gebruikt. succes! Trouwens, knap hoor dat je zo hoog rijdt met een tinker!!!

shar_ianne schreef:Ik heb al 2.5 maand geen wedstrijden meer gereden en ben het voorlopig ook nog niet zo van plan, omdat ik nu dus de puntjes op de I aan het zetten ben. (behalve dan de tinkerdag) Ik rijd toch echt in de Z1 , want ik heb al 5 winstpunten.

verder ga Ik ga toch wel mee met het commentaar

rhijnauwen schreef:shar_ianne schreef:Ik heb al 2.5 maand geen wedstrijden meer gereden en ben het voorlopig ook nog niet zo van plan, omdat ik nu dus de puntjes op de I aan het zetten ben. (behalve dan de tinkerdag) Ik rijd toch echt in de Z1 , want ik heb al 5 winstpunten.
Heb je alle winstpunten op de Tinkerdag gereden? Heb je beide dagen gestart? Bij verschillende jury's? Wat krijg je over het algemeen voor commentaar van de jury's? Ben je het daar mee eens?
Touwladder schreef:Dan is de jury behoorlijk blind. Maargoed, genoeg juries die er weinig kijk op hebben. Dure ponytjes vind ik een beetje suf verwoord maargoed. Zat even aan paardenproeven te denken....
Blijf bij mijn advies. Neem een goede instructeur en laat je filmen
Touwladder schreef:Dan is de jury behoorlijk blind.
Dancer schreef:Kan het kloppen dat ik jou heb zien rijden tijdens Hippisch Drachten? Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen al hetzelfde beeld had wat ik nu op de foto's zie. Je pony moet meer over de rug en fijner in de aanleuning. Super dat je al zover bent gekomen en als je aan bovenstaande punten werkt kan het alleen maar beter worden! Veel succes met je pony!
minjon schreef:Zier er netjes uit hoor!
Die manen![]()
Hoe lang zijn die 120 cm ofzo?![]()
Voorderest niet echt veel opmerkingen ga zo door!
MelanieB schreef:Touwladder schreef:Dan is de jury behoorlijk blind.
Tuurlijk, alle jury's zijn blind omdat ze haar een wp geven... Right...![]()
En ik moet zeggen, de foto's geven een minder beeld helaas, maar in het echt zag het er netjes en ontspannen uit.