Voor het eerst op Sven!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

knooopje

Re: Voor het eerst op Sven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:31

hoi hoi.
ziet er goed uit hoor!!
is altijd weer super spannend om voor het eerst te gaan zitten!je weet maar nooit wat ze doen knap hoor!
ik zou de teugels niet te los laten,stel hij begint te bokken dan kun je tenminte zijn hoofd nog omhoog houden(dan kan ie niet zo goed bokken)
succes met verder inrijden!
vr groetjes saskia

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:34

Het is helemaal geen drama om naar voren te zitten op een jong paard hoor. Dat kun je naast je neer leggen. Knipoog

Tuurlijk voelt ie jouw zenuwen ook! Ben blij dat het alweer een stapje beter gaat.

Maar ik zie geen verkeerd plaatje hoor.
Ontspannen is anders, maar het ziet er niet uit alsof jullie geen flauw benul hebben waar jullie mee bezig zijn.

Ben benieuwd naar een filmpje over een paar weken. Weet zeker dat het goed komt. Ja

Sjoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:05

Eef kanjer, wat leuk zeg om jou op die maffe Sven te zien zitten! Vind t superknap dat je t gedaan hebt, en fijn dat je zulke goede hulp krijgt van Suzan en d'er pa!
Laat iedereen die commentaar heeft maar lekker banketstaaf, voorzichtigheid is absoluut niet erg bij een jong paard! En hij is wel vreselijk braaf da's echt fijn zeg!
Ik kom gauw kijken als jullie met hem bezig zijn!
Super zo!

Liefs xxx Sjoerd

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:09

Luister eens, vriendinnetjespolitiek boven me. Tong uitsteken
Ik vind dat mensen best commentaar mogen hebben. Jij zegt voorzichtigheid is absoluut niet erg, nou voorzichtigheid is NOOIT erg maar daar ging het helemaal niet om.
Het ging over het gespannen op een paard zitten en het effect dat dat heeft op een paard.

(ik voel mezelf niet aangesproken, maar ik vind vriendjespolitiek alleen erg irritant, vooral als het dan ongefundeerd is)

evi_sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:13

hahaha, tuurlijk ieder zijn eigen recht van spreken! sjoerd geeft mij les op me shet dus vandaar dat die die zo lief reageerd Knipoog
maar klopt als ik zelf terug kijk is het niet een top beeld maar het is de eerste keer voor hem en voor mij dus mag toch wel beetje gespannen zijn Knipoog

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:20

Het ziet er wel wat gespannen uit, maar de 1e keer is natuurlijk altijd spannend.

Het komt vast wel goed..

Succes!

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:36

Hey din!

Super van jou! Dat voorover zitten, doe ik bij Amazing ook hoor...
Ga lekker relaxed zitten en doe gewoon net alsof je er al jaren op zit Knipoog Dat moet je denken, en niet aan de andere dingen zoals ow dalijk val ik, dan gebeurt het juist! Haha! Dan ga je juist gespannen zitten ...
Ik hoop dat je er wat aan hebt !

Kusj Carmen

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:03

Leuk hoor!

Toch zou ik wel proberen rechtop te zitten, dat is veel beter voor de balans om recht op je paard te zitten.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:31

Sommige reacties... Clown Het gaat wel over een paard waar voor het eerst op gereden word. Niet zo gek dat er spanning is. Lachen
Lekker doorgaan, neem de tijd het komt vanzelf. Ben het er wel mee eens dat de ruiter wat meer mag ontspannen, nu is het reactie op reactie. Lachen

evi_sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:22

ik weet zelf ook wel dat ik moet ontspannen Knipoog alleen op dat moment kon ik het niet Tong uitsteken

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:20

Sjoerd schreef:
Eef kanjer, wat leuk zeg om jou op die maffe Sven te zien zitten! Vind t superknap dat je t gedaan hebt, en fijn dat je zulke goede hulp krijgt van Suzan en d'er pa!
Laat iedereen die commentaar heeft maar lekker banketstaaf, voorzichtigheid is absoluut niet erg bij een jong paard! En hij is wel vreselijk braaf da's echt fijn zeg!
Ik kom gauw kijken als jullie met hem bezig zijn!
Super zo!

Liefs xxx Sjoerd

Ghehe, ja hadden we niet van hem verwacht he Haha!