Knappe Lusitano @ work met gelegenheidsruiters

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Re: Knappe Lusitano @ work met gelegenheidsruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:28

hestejente schreef:
asfact schreef:
wat ontzettend gaaf, en het is heel onwennig op een ander paard maar jullie doen het goed hoor ,

echt een prachtig dier, ben er voor gevallen haha

Dank je wel Haha! Hij geeft zijn kleur ook vaak door heb ik begrepen, hier op bokt circuleren foto's van een veulen van hem van dit jaar dat in bezit is van zijn eigenaresse (Cynthia/"marialva") en dat is valkbont als ik me niet vergis. Erg knap veulie Ja

Edit: ik had al eens met een bit met scharen gereden maar dit was toch wel heel anders, al dat leer in je handen Clown Gelukkig was er begeleiding bij en reageerde Marialva heel goed op onze hulpen Haha!

dit is zijn dochter afgelopen 16 april geboren Haha!

Afbeelding

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 21:50

Sjonniej schreef:
Wat grappig om het verschil te zien tussen een Ijslander-ruiter en een Arabier-ruiter. Een verschil wat ik tijdens het eerste verhaaltje al verwachtte en op de foto's inderdaad ook blijkt. De halshouding van het paard is heel anders.
Wel een heel leuke mogelijkheid!!

Inderdaad, nou zie ik het ook Clown Terwijl ik in de les nog steeds commentaar krijg dat ik paarden te lang & laag rijd (terecht overigens)

@ Cynthia: jaaaaa, die bedoel ik! (als dat tenminste het veulen van jouw merrie is) Ik dacht dat ze valkbont was maar dan heb ik me vergist Clown

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 08:43

Marialva: Je geeft aan dat dit paard alleen op S&T te rijden zou zijn omdat hij daar al jaren op gereden wordt... Kan je dit verder uitleggen? Lijkt mij nogal onzin namelijk....
het mag niet zo zijn dat op het moment dat je met S&T gaat rijden je het paard niet meer op een trensje kan rijden, dan doe je toch iets niet goed? Vandaar vraag om uitleg

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 08:50

Het precieze weet ik er ook niet van, ik weet alleen dat Marialva al tot stang- en trensniveau (zo noem ik het maar even) was opgeleid toen Cynthia ("marialva") hem kocht. Ze zal zelf ook nog wel reageren denk ik maar dit is wat ik weet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 08:53

dat zou niet uit moeten maken... Ik heb van de winter een les gehad op het paard van mijn instr. Heeft ZZ-licht gelopen en dus ook met S&T, ik reed haar gewoon met een trensje, en daar was ze prima op te rijden

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 08:54

Ben het in principe met je eens, daarom ben ik ook benieuwd naar de reactie van de eigenaresse. Er is vast wel een reden voor Lachen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:31

stef schreef:
dat zou niet uit moeten maken... Ik heb van de winter een les gehad op het paard van mijn instr. Heeft ZZ-licht gelopen en dus ook met S&T, ik reed haar gewoon met een trensje, en daar was ze prima op te rijden

hij rijdt al met s&k vanaf dat hij 5 jaar was en hij is nu 15 Haha! wij hebben het geprobeert met een gewone trens en dan reageerd hij niet en gaat er vandoor Huilen hij accepteerd het gwoon weg niet meer en ik ga hem niet stressen vanwege een bit (hij raakt echt over zn pis met gewoon strens) en zeker niet met alles wat hij heeft mee gemaakt Knipoog