Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zijn hele bovenlijn moet gewoon nog veel meer getraind 
olijf schreef:Gefeliciteerd met je punten.
Begrijp dat je nog niet zo lang bezig bent, maar vindt wel dat hij veul meer op t achterbeen moet en hij breekt nu ook nog af bij de schoft, dat is zonde.
Zodra hij beter in verbinding komt en meer van achter uit gaat hij ook meer vanuit de schoft omhoog lopen en dan krijg je een mooiere hals lijn, die lijkt nu heel kort nl.
Heel veel succes verder!!!

Wil niks forceren, hij moet gewoon nog sterker worden.

Bettine schreef:We hebben nu 7 wp
Alleen de eerste 2 wedstrijden geen winst gereden, maar toen was hij er ook nog niet helemaal klaar voor denk ik. Maar daarna echt iedere wedstrijd gewoon goed winst gereden.
@Santosww, open aanleuning klopt misschien wel, maar wil hem niet 'op slot' zetten. En in de proef trekt hij het gewoon nog niet als ik hem meer aan elkaar zetWil niks forceren, hij moet gewoon nog sterker worden.
Santosww schreef:Ja dat snap ik, en ik vind dat julle het goed doen, jullie zijn nog maar kort een combinatie.
Je moet ook zeker niks forceren, lekker zo doorgaan jij kent je paard het beste. Het ziet er al goed uit.
), maar soms kies ik toch liever voor de iets langere weg..... Door2411 schreef:Wat een super mooi paard! Ziet er echt al super uit na een half jaartje! Waarom heefttie 2 jaar stilgestaan? En hoe oud issie?

de vraag omdat ik eigenlijk in dezelfde situatie zit.. gaan morgen kijken naar een paard wat altijd op hoog niveau heeft gelopen maar wat ook ruim 2 jaar stil heeft gestaan.. Maar is wel een paar jaartjes ouder.. wordt dit jaar 17 Vind het super spannend en kwam jouw verhaal tegen dus vandaar de vraag

En ik vind dat jullie al heel goed een combi vormen, met veel gedult en rustig aan