Ik denk dat je geen mooiere combi met Pink had kunnen treffen en wat een superdebuut.
En wat een mooie foto's zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, je kunt wel zien dat je ponytje in iedergeval wel goed terecht is gekomen
avaluna schreef:(Ik ben erg nieuwsgierig naar de leeftijd van het meisje, ik heb hier twee geweldig veelbelovende Welshkes staan, waar ik hopelijk ook nog leuke ruitertjes voor vind. Wel moeilijk vind ik gezien de maat. Eentje is voor veel ruitertjes geschikt, maar de ander is weliswaar braaf, maar net hengst-af en is ook echt te zonde voor een beginnertje).
)
, Rebel gaat volgende week donderdag naar zijn nieuwe baasje van 7 jaar)
. Het meisje is er ook echt helemaal blij mee zo te zien, top 
.
. Meisje past er mooi op
. 
RedPassion schreef:avaluna schreef:(Ik ben erg nieuwsgierig naar de leeftijd van het meisje, ik heb hier twee geweldig veelbelovende Welshkes staan, waar ik hopelijk ook nog leuke ruitertjes voor vind. Wel moeilijk vind ik gezien de maat. Eentje is voor veel ruitertjes geschikt, maar de ander is weliswaar braaf, maar net hengst-af en is ook echt te zonde voor een beginnertje).
Er staat dat ze 7 jaar is.
Ik vind het er goed uitzien, alleen vraag ik me af wat zo'n jong kind met sporen moet? Vraag ik me van iedereen af hoor, maar helemaal zo'n kind....