en het kan idd, wel zijn dat friesen erg sterk zijn, maargoed. ik vind dit gewoon. dat mag ik toch wel zeggen? zonder dat ik meteen in een discussie terecht kom?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je rijd hem erg netJes en ben eCht Jaloers Op Je zit
ursulaatje schreef:bij foto 12 kan je het duidelijk zien, die foto boven de contragalop. maar nogmaals, ik heb geen zin in discussie. Ik zeg gewoon dat ik VIND dat ze strenge handen heeft. Ik zie op een paar foto's het bit er duidelijk uitsteken..
en het kan idd, wel zijn dat friesen erg sterk zijn, maargoed. ik vind dit gewoon. dat mag ik toch wel zeggen? zonder dat ik meteen in een discussie terecht kom?
Ik waardeer je mening, en ik wil graag leren van commentaar, maar ik vind het wel wat snel geoordeeld, van 2 foto's waar het bit iets scheef is 
.
. Hihi ik dacht dat ze bruin zouden zijn ! Dat beest is wel om te kwijlen trouwens
. Ik stuur je nu een bericht over les
vera_pino schreef:het ziet er erg fijn uit! mooie houding van het paard en ruiter...
Maar ik denk dat het beeld er nog fijner uit komt te zien als je de beugels 1 gaatje langer doet, nu oogt het af en toe wat in elkaar gedoken
Mooie foto's hoor! Mag k vragen welke Petrie's je hebt ?:)
M'n laarzen zijn de Petrie Anky's.
en je hebt echt een goede zit vind ik

! En je hebt een nieuwe cap, mooi hoor! Ga zo door!
Je rijdt heel vriendelijk en je houdt hem mooi bovenin en hebt de teugels netjes op verbinding! Complimentje voor je rijstijl 
echt prachtig.