Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fokfanaat schreef:Jullei zijn een hele mooie combinatie en je paard heeft er zin in!

wendy_x schreef:mooie en goed uitziende foto's hoor!
probeer wat meer op je kont te zitten tussen de sprongen door
succes verder!

Sterre2000 schreef:Erg leuk paard! Ziet er al netjes uit voor een paard wat 4 maanden onder het zadel is! Ik ga toevallig donderdag ook op concours met een die nu net 4 maand onder het zadel is, dus ben benieuwd
Hoe was het parcours eigenlijk gegaan? Foutloos?

Anne_GTI schreef:Mooie foto's, fijn parcours lijkt me om te starten. Niet zo hoog dus zelfs uit draf zijn de hindernissen goed te doen.

Iorrr schreef:Anne_GTI schreef:Mooie foto's, fijn parcours lijkt me om te starten. Niet zo hoog dus zelfs uit draf zijn de hindernissen goed te doen.
Klopt inderdaad! Een geweldig parcours om de jonkies mee te nemen en veel te laten leren!
ga zo door,, 
des te eerder je begint des te eerder hij meer ervaring heeft en leert.
Annumarie schreef:Ik wil rijtechnisch nog wat zeggen: het lijkt op verschillende foto's dat je ietwat aan de linkerkant hangt op de hindernis. Mocht dit niet alleen lijken maar ook echt zo zijn dan zou ik daar wat aan doen, maar als dit een vertekend beeld is op de foto's dan heb ik nix gezegd....
Iorrr schreef:Rustpauzes heeft ze regelmatig (soms ongewilt door het weer, soms bewust) Zo ga ik vrijdag een weekje naar Spanje en dan heeft ze weer even 'vrij'. Dus ik doe echt wel kalm aan met haar en zorg dat ze er veel plezier in heeft/houdt!