Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
maak je daar maar geen zorgen om, zie wel een paard dat in twee stukken lijkt te lopen...Als je een andere voorkant eraan zou plakken, zou de foto geen verschil tonen
Gezien die twee nu ook niet echt blijken samen te werken...Maar daar commentaar die niet in het plaatje past kennelijk niet gewenst is trek ik me alweer terug
Sharon89 schreef:toen ik naar de fotos keek vond ik het er ook niet zo als z1 uitzien.
Want kijk eens naar dit topic die ook z1 rijd. Wellis waar op wedstrijd maar dit vind ik er wel wat meer op lijken.
[HAW] Wouter met Time (v.Lancet) @ wedstrijd (Z1)
Verder vind ik het een mooi paardje en je rijd hem netjes!
Sharon89 schreef:toen ik naar de fotos keek vond ik het er ook niet zo als z1 uitzien.
Want kijk eens naar dit topic die ook z1 rijd. Wellis waar op wedstrijd maar dit vind ik er wel wat meer op lijken.
Lovely1 schreef:Ik denk dat we de TS wel gewoon kunnen geloven.. Ik vind het een fijn plaatje lekker ontspannen zonder gekkigheid. Je ziet dat de merrie wat ouder is vandaar het buikje denk ikLekker zo doorgaan zou ik zeggen!
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de hengst die je in de profiel noemt.. nog een @work topichaha!
[HAW] lipizzaner hengst @ work
N_fotografie schreef:Sharon89 schreef:toen ik naar de fotos keek vond ik het er ook niet zo als z1 uitzien.
Als dit paard niet in wedstrijd outfit zou zijn, niet door een spiegelreflex zou zijn gefotografeerd en een rot dag zou hebben, zou je dit ook niet Z waardig vinden!
Hij heeft inderdaad weinig impuls van achter. Gewoon lekker dooroefenen en mooi van achter naar voor d'r onder rijden! Veel schakelen. Gaat wel goed komen! Succes ermee.
! Ik vind de foto s ook niet Z waardig gezien het feit dat het paard totaal niet gedragen loopt. Daarbij is hij niet in wedstrijdconditie wat ook snel een vertekend beeld geeft! laurae schreef:Hahaha, we rijden echt Z1
De Z1 doorkomen met een paard wat moeilijk buigt is inderdaad echt lastig. Maar ik heb het voordeel dat zij heel rustig is in haar hoofd, zodat ik mij tijdens een proef ook alleen druk hoef te maken om het rijden van de proef. Die kan ik dus netjes afwerken. Daarnaast kan ze alle oefeningen lopen voor minimaal een 6, dus op zich wil het ook allemaal wel.
Maar ik zal met haar niet bovenin de prijzen belanden als er een paar goede paarden meelopen.
Ik zie trouwens niet helemaal waar je een probleem zou kunnen zien met de nageeflijkheid. Ik laat haar heel bewust bovenin op of net voor voor de loodlijn lopen.
En ze krijgt geen veulen, ze is gewoon goed gevuld

pharagirlke schreef:Ik heb beslist geen kwpn'er met een afstamming waar je U tegen zegtmaak je daar maar geen zorgen om, zie wel een paard dat in twee stukken lijkt te lopen...Als je een andere voorkant eraan zou plakken, zou de foto geen verschil tonen
Gezien die twee nu ook niet echt blijken samen te werken...Maar daar commentaar die niet in het plaatje past kennelijk niet gewenst is trek ik me alweer terug :(:)

)fanatiek op de fameuze bokt uitspraak:
nobility schreef:Waar zie jij een paard als deze?? Jij ziet het wel erg zwart wit zeg. Dit paard ziet er inderdaad relaxed uit, maar op Z niveau moet het paard toch echt meer de berg op lopen. Daarbij moet een paard op niveau ook getraind zijn, en niet zo erg uitgezwaard als deze. Ik vind het prima dat de TS op deze manier van paard geniet, maar er mag nog wel het een en ander aan veranderen/verbeteren.Ziet er goed uit hoor, heerlijk RELAXED. Iets wat ERG belangrijk is. Maar sommige bokkers zien liever een in de krul getrokken en geprikt model paard.
Maar goed, wie ben ik.
Hermesdeux schreef:Flauw om topics van anderen erbij te halen om even te pronken hoe het dan ook kan.
Als het geen in het rechthoeksmodel staand paard is met TOPafstamming en een chique lijntje telt het niet meer mee? Belachelijk.
TS geniet en rijdt, en plaatst foto's van haar training. Dat het er dan niet zo spectaculair uitziet als op wedstrijd, heeft ze duidelijk vermeld door het basiswerk...
talented schreef:nobility schreef:Waar zie jij een paard als deze?? Jij ziet het wel erg zwart wit zeg. Dit paard ziet er inderdaad relaxed uit, maar op Z niveau moet het paard toch echt meer de berg op lopen. Daarbij moet een paard op niveau ook getraind zijn, en niet zo erg uitgezwaard als deze. Ik vind het prima dat de TS op deze manier van paard geniet, maar er mag nog wel het een en ander aan veranderen/verbeteren.Ziet er goed uit hoor, heerlijk RELAXED. Iets wat ERG belangrijk is. Maar sommige bokkers zien liever een in de krul getrokken en geprikt model paard.
Maar goed, wie ben ik.
talented schreef:nobility schreef:Waar zie jij een paard als deze?? Jij ziet het wel erg zwart wit zeg. Dit paard ziet er inderdaad relaxed uit, maar op Z niveau moet het paard toch echt meer de berg op lopen. Daarbij moet een paard op niveau ook getraind zijn, en niet zo erg uitgezwaard als deze. Ik vind het prima dat de TS op deze manier van paard geniet, maar er mag nog wel het een en ander aan veranderen/verbeteren.Ziet er goed uit hoor, heerlijk RELAXED. Iets wat ERG belangrijk is. Maar sommige bokkers zien liever een in de krul getrokken en geprikt model paard.
Maar goed, wie ben ik.