Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzanne F. schreef:Hee Cleo! Ziet er goed uit! Waarom had je net geen winst dit keer? Wat was het commentaar?
Jullie worden echt een mooi team
En volgens mij is Maiko het bewijs dat een hoog geschoold paard niet altijd makkelijk hoeft te zijn 
knabbelgirl schreef:Het komt helemaal goed met jullie in het ZZL Cleo! ik heb er alle vertrouwen inJullie worden echt een mooi team
En volgens mij is Maiko het bewijs dat een hoog geschoold paard niet altijd makkelijk hoeft te zijn
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je commentaar uit Roosendaal(toch? Waar je geen winst had)
VeryWell schreef:Wauwww gefeliciteerd zeg!!! Knap dat je al ZZL mag gaan starten, super prestatie hoor!!! Ben stiekum ook wel benieuwd waarom je geen winst hebt, ziet er zo op de foto's netjes uit
Jezzi schreef:Ziet er goed uit!
Je paard is wel erg werkwillig dat hij zulke oefenigen expres doet!
veel suc6
Monnie_ schreef:Heey Cleo!
Supergoed gedaan joh! Toch wat vaker zo rustig trainen, komen goede resultaten van
Hij krijgt ook regelmatig rust zonder dat hij een " blessure" heeft hoor. Ik merk geel goed aan hem als het wat te veel wordt, dat krijgt hij even lekker rust en dan is hij weer helemaal fit
olijf schreef:Gefeliciteerd!
Persoonlijk vindt ik dat hij nog veel meer vanuit de schoft omhoog mag komen, vindt de hals lijn nog te recht zeg maar.
Daarvoor moet hij dan ook nog meer op t achterbeen.
Maar komt allemaal vast wel goed. Veel succes met je debuut, zie je ws daar wel
CleovG schreef:olijf schreef:Gefeliciteerd!
Persoonlijk vindt ik dat hij nog veel meer vanuit de schoft omhoog mag komen, vindt de hals lijn nog te recht zeg maar.
Daarvoor moet hij dan ook nog meer op t achterbeen.
Maar komt allemaal vast wel goed. Veel succes met je debuut, zie je ws daar wel
Dankje, daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ik heb heel veel moeite gehad om een fijne halshouding te krijgen, het is al een stuk beter en hij trekt nu ook al stukken minder, maar het moet natuurlijk nog veel beter. Maar daar trainen we natuurlijk lekker voor

, haha CleovG schreef:Ik vat het ook niet naar op hoor
Als je me ziet en ik herken je niet moet je maar even iets zeggen hoor, haha

Iloonie schreef:Gefeliciteerd!!
volgens mij ben jij lid van dezelfde vereniging als ik, altijd leuk als een clubgenoot het zo goed doet!
Leuk, ik kom niet zovaak mensen tegen die daar ook lid zijn
Iloonie schreef:Ja ik ben ook hornedamme lid..
Heb jij ook niet ooit les gehad van Janet Klaver?? Zij gaf bij ons verenigings les.. had jij niet prive les van haar.
CleovG schreef:Iloonie schreef:Ja ik ben ook hornedamme lid..
Heb jij ook niet ooit les gehad van Janet Klaver?? Zij gaf bij ons verenigings les.. had jij niet prive les van haar.
Ik heb nooit bij Janet klaver gelesd. Ik weet eigenlijk niet eens wie het is, of is zij van Manege slingeland geweest?