[HAF] Jaja, ook Milka en ik gaan niet altijd lekker.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: [HAF] Jaja, ook Milka en ik gaan niet altijd lekker.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 12:52

Nou spierpijn heeft ze echt niet hoor, rij hooguit 20 minuten en dan vraag ik niet meer van haar dan bij een gewone training. Knipoog Wijken en dergelijke gebruiken we altijd tijdens loswerken, dat zegt mijn instructrice zelf ook. Knipoog Milka loopt ook altijd veel fijner als we dat doen met loswerken. Knipoog

@ Kaatje, er ligt nu een zadel van HH op. Net zoiets als Wintec, ook met verwisselbare boom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:40

Lara_Silver schreef:
Commentaar is al gegeven..

@[***], ze heeft haar handen op bijna iedere foto op vrijwel perfecte hoogte, dit kun je zien aan het feit dat haar onderarmen één lijn zijn met de teugels.

Uhm, waar zie je dat dan? Die rechte lijn kan ik er niet van maken...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:46

Nouks schreef:
Lara_Silver schreef:
Commentaar is al gegeven..

@Nouks, ze heeft haar handen op bijna iedere foto op vrijwel perfecte hoogte, dit kun je zien aan het feit dat haar onderarmen één lijn zijn met de teugels.

Uhm, waar zie je dat dan? Die rechte lijn kan ik er niet van maken...

foto 2,3,4,5,6.. Een wiskundig perfect lijn zal het nooit worden maar zelfs jij kan niet ontkennen dat op die foto's geen rechte lijnen te bekennen zijn. Knipoog

Ik heb het over de onderarm (het laatste gedeelte van de arm) en de teugels. (die dingen die aan het bit vast zitten)

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:52

Babeth schreef:
Bedankt voor het commentaar.
Dat ik haar geen lucht geef van voren is niet waar, ze kropte zich zelf vandaag heel erg op, en dan doe ik vanzelf de teugels korter omdat ik anders geen contact heb. Normaal loopt ze altijd lekker los in de hals. Kijk maar naar het topic dat ik eerder heb geplaats in HAW. Knipoog
De beugels horen inderdaad langer, maar dan kom ik met mijn benen niet meer bij haar buik om aan te drijven.

Spierpijn heeft ze ook niet, heb deze week maar 3x gereden en niet langer dan 20 minuten. Ook geen extreem zware oefeningen ofzo.
Maar bedankt voor het commentaar!

Korter ?

Ik vindt je teugels veel te lang, je handen zitten bijna in je jaszakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:54

Noujaaaaa milka!!
haha achja iedereen heeft weleens zo;n dag.. ik zet vief dan altijd lekker weer terug op stal, of laat dr even los rennen.. hefet dan geen zin voor mij om verder te rijden! maarre.. had ze niet veel langere manen??!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 09:58

VivaLaVida schreef:
Noujaaaaa milka!!
haha achja iedereen heeft weleens zo;n dag.. ik zet vief dan altijd lekker weer terug op stal, of laat dr even los rennen.. hefet dan geen zin voor mij om verder te rijden! maarre.. had ze niet veel langere manen??!

Ze had inderdaad onwijs lange manen. Maar ze heeft afgelopen zomer ontzettend last gehad van hjaar zomereczeem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 10:13

oei... exceemdeken? daardoor heeft viv nu ook zulke mooie manen, anders lag ze nu compleet open..

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 14:36

VivaLaVida schreef:
oei... exceemdeken? daardoor heeft viv nu ook zulke mooie manen, anders lag ze nu compleet open..

Heb een keer geprobeerd, maar ze schuurt het exceem deken eraf...
Oh, als je trouwens mooiere foto's van Milka wil zien, er staat nog een topic op HAW van haar van vandaag. Tong uitsteken