Miss_Montana schreef:moniquelucky schreef:Dat vraag je naar mijn mening toch niet!!!?
Noem mij maar onbeschoft danZe is toch trots op die paarden? En ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze aan 3 van die topdieren komt. Als je ze krijgt of wat anders is het niets om je voor te schamen. Als ze niet wil antwoorden doet ze het niet. Maar imo is er met deze vraag niets mis hoor.
Ik heb niet gezegd dat ik je onbeschoft vind ik zou het alleen niet vragen.
Maar het zijn idd. geweldige paarden waar ze heel trots op mag zijn (dat is ze vast ook)maar laten we over dit ophouden, dit topic gaat over het nieuwe paard van Ginny en niet over geld.

Ze is toch trots op die paarden? En ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze aan 3 van die topdieren komt. Als je ze krijgt of wat anders is het niets om je voor te schamen. Als ze niet wil antwoorden doet ze het niet. Maar imo is er met deze vraag niets mis hoor.
, ik ben zeker trots op mijn paardjes, en nu heb ik eindelijk eentje die van zelf potentie heeft om echt ver te komen in de dressuursport en daar ben ik heel blij mee, wel heel anders.
Ik zie op veel foto's je binnenhand wat sterker inwerken, maar vind het niet echt storend.
Vanaf nu wil ik niets meer over geld lezen tenzij het van Ginnybanshee komt. Het is haar topic en die van haar prachtige paarden en wij gaan hiermee nu ernstig offtopic en dat wil ik niet