Ik vind het er gaaf uit zien hoor Leonoor
In tegenstelling tot een aantal zeurmiepen op bokt heb ik totaal geen probleem met je rijkleding en het niet dragen van een cap

Veel succes op de tinkerdag!
\wanneer heeft Ilona weer wedstrijd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

milo schreef:nou ja, veel plezier dan!
en let op je benen, want je hebt aardige sporen om, daar kan je niet onverantwoord mee rijden.
uukjee_lover schreef:Mooie tink maar veder ben ik het eens met de rest!.
En hoe zitten zijn peesjes? heb je ze niet verkeerd om?
Ingridje16 schreef:Mooie foto's ziet er goed uit!.
Maar vind crossen zonder cap een beetje raar.
Als je soms ziet hoe erg paard en ruiter kunnen vallen vind ik dit erg gevaarlijk, zeker ook nog in spijkerbroek op sportschoenen.
Ik cross zelf ook maar ik zou het niet in me hoofd durven halen om dat zonder cap te doen als je soms ziet hoe fout het kan gaan.
Maar verder ziet het er wel braaf uit.
casperrr schreef:BAGGIOOOO
Ik vind het er gaaf uit zien hoor Leonoor![]()
In tegenstelling tot een aantal zeurmiepen op bokt heb ik totaal geen probleem met je rijkleding en het niet dragen van een cap
Veel succes op de tinkerdag!
\wanneer heeft Ilona weer wedstrijd?
Wilawander schreef:Vindt het er een beetje onverantwoord uit zien.
De gedraaide beenbescherming hindert hem behoorlijk en kan hem lelijke schuurplekken/wondjes veroorzaken.
Geen cap terwijl je bij de meeste sprongen uit onbelans bent.
Sporen die naar mijn gevoel vrij hoog zitten en hem op de meest vreemde plaatsen raken.
Ik zie geen lol met je knol om eerlijk te zijn.
Maar wel een mooie Tink.
, maar mensen die haar een béétje kennen, weten dat ze een uitstekende band met haar Baggio heeft, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect. Ik twijfel er dan ook niet aan dat zowel paard als ruiter enorm genoten hebben

POLLO schreef:Ingridje16 schreef:Mooie foto's ziet er goed uit!.
Als je soms ziet hoe erg paard en ruiter kunnen vallen vind ik dit erg gevaarlijk, zeker ook nog in spijkerbroek op sportschoenen.
Ik cross zelf ook maar ik zou het niet in me hoofd durven halen om dat zonder cap te doen als je soms ziet hoe fout het kan gaan.
Wij boeren uut zeeland doen dat gewoon zo. Doen we al jaren.
"t kan nog veel gekker rinkrieen zonder zadel en zonder cap. En met veel drank op.![]()
POLLO schreef:Ingridje16 schreef:Mooie foto's ziet er goed uit!.
Wij boeren uut zeeland doen dat gewoon zo. Doen we al jaren.
"t kan nog veel gekker rinkrieen zonder zadel en zonder cap. En met veel drank op.![]()
Keeva schreef:Ik geloof niet dat Leonoor verdediging nodig heeft, maar mensen die haar een béétje kennen, weten dat ze een uitstekende band met haar Baggio heeft, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect. Ik twijfel er dan ook niet aan dat zowel paard als ruiter enorm genoten hebben

Whow!
Ja, ik ben fan
Sisco4life schreef:Scheer die sokken af en het is mn droomponyWhow!
Foei!