Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bellie2 schreef:wauw weer geweldig die fotos van sun![]()
hij is echt zo sexy op foto 2![]()
maar behalve dat ie sexy is is hij ook een beetje lomp!
haha, check die foto maar waar de balk eraf ging,
of te wel war de redbull op was!
_Sundance_ schreef:Focussed schreef:1.10 ??? Ik wil niet banketstaaf doen maar dit is geen 1.10 m hoor![]()
...wij hebben deze palen namelijk ook en als ik de gaatjes tel is het 1.20 m![]()
Ik irriteer me alleen een beetje aan dat logo overal doorheen![]()
Heel erg leuk fjordje, en idd misschien beter een grondbalk, maar dat is iets voor volgende keer.
dankje wel:D
maar tegen mij is altijd gezegt tot het eerste gaatje is 20 cm en dan tien cm er tussen en dan die kleine dingen zijn 5 cm:P maar het kan ook dat ik het fout heb hoor;)
en die grond balk ja ik dacht dat die onderste balk al goed was maar ik zal volgende keer een grondbalk neer leggen;)

en ik ga misschien Kees leasen (van tiny) _Sundance_ schreef:Focussed schreef:1.10 ??? Ik wil niet banketstaaf doen maar dit is geen 1.10 m hoor![]()
...wij hebben deze palen namelijk ook en als ik de gaatjes tel is het 1.20 m![]()
Ik irriteer me alleen een beetje aan dat logo overal doorheen![]()
Heel erg leuk fjordje, en idd misschien beter een grondbalk, maar dat is iets voor volgende keer.
dankje wel:D
maar tegen mij is altijd gezegt tot het eerste gaatje is 20 cm en dan tien cm er tussen en dan die kleine dingen zijn 5 cm:P maar het kan ook dat ik het fout heb hoor;)
en die grond balk ja ik dacht dat die onderste balk al goed was maar ik zal volgende keer een grondbalk neer leggen;)
[/quote]Fleur_Laura schreef:Leuke fjord! kan goed springen
volgende keer een grondbalk, is fijner (maar is nou wel weer genoeg gezegt)
jij zit toch op huygens college? en dit is stal heerdendonk hè?
Ik zit 3 kluisjes van jou vandaanen ik ga misschien Kees leasen (van tiny)
broertje schreef:het is idd 1.20 m. Niet dat je daarom vraagt maar toch leuk om te weten want het is nog extra knap van je leuke diertje![]()
(onderste is idd 30 cm. en vanaf 80 cm. beginnen de kleine gaatjes dus daar kan je het aan onthouden)
Helina0611 schreef:tjee, en als ik dan bedenk dat ik het knap vind dat mijn fjordje van 1.48 ->50 cm springt is dit helemaal super. (heb dr pas 1 maand)
Het zijn wel hele stoere foto's, ik was eigenlijk van plan om vandaag ook donna haar nieuwe foto's er op te zetten van het vrij springen. dat valt nu natuurlijk helemaal in het niet