Bedankt voor de leuke commentaar en complimentjes iedereen!!
Met de tips die we hier krijgen komen we al n heel eind vooruit!
Pescootje schreef:Hoi, Dankje liesbeth voor de mooie foto's. Aan mijn houding kan nog heel wat verbeteren hier probeer ik ook zoveel mogelijk op te letten. Ik vind het handig dat ik nu de foto's kan zien. Hier kan ik zelf veel van leren. Nis is super om te rijden. We oefenen vooral nog op de afstand voor de hindernis. Hij heeft soms de neiging om te vroeg weg te springen. Dit paard is echt een van de leukste paarden waar ik ooit mee gereden heb. Hierbij wil ik de eigenaresse nog eens bedanken dat ik hem mag rijden en er ook wedstrijden mee mag rijden. Verder zijn tips meer dan welkom![]()
groetjes Sara
De foto's zijn héél erg graag gedaan. Ik moet nog veel oefenen, dus verwacht je maar aan nog meer fotoreportages
. Verder ben ik heel blij dat jij nu met hem komt springen! Dus ook jij bedankt!!
Het bitje is een dubbelgebroken rubberen trensje.
Ik ben een tijd geleden overgestapt van een rvs enkelgebroken trens naar n rubberen appelbitje. Hij loopt hier gewoon veel fijner op. Dit appelbitje hangt in mn andere hoofdstel. Voor dit hoofdstel ging ik ook op zoek naar zo'n appelbitje maar die hadden ze niet meer voorradig in zijn maat. Vandaar dat ik voorlopig dit roze gekocht heb. ( tot het appelbitje is binnengekomen). Dit bitje heeft volgens mij geen smaak. De kleur is ook niet bewust gekozen : ze hadden enkel nog n roze in zijn maat
. Ook tijdens het dressuren moet hij meer los over zijn rug gaan lopen. Dat is één van de moeilijkheden waar ik zelf ook tegen aanloop. Gisteren tijdens mn dressuurles daar heel erg op gewerkt. Veel oefenen dus!!
..
Hopelijk niet te zeer gedaan? 
misschien zondag al ... x