Ik weet zou gauw even geen tips die nog niet gegeven zijn. Ga zelf helemaal mee met de tips van Kirsten_S
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
.
, dach juist dat dat goed was
kimmie16 schreef:ja dat doe ik inderdaaf, dach juist dat dat goed was
![]()
ik moet dus pas omhoog als zij afzet?

als je aanrijd naar een hindernis moet je 'mikken' op het midden.
Sfietje schreef:Tzijn egt super mooie foto's
kheb juist nog 1 tipjeals je aanrijd naar een hindernis moet je 'mikken' op het midden.
Je springt een paar keer dicht bij de staander, en een staander meehebben met je knie of voet is niet egt aangenaam en doet veel pijn
sannekeee schreef:Leuk paardje ! Hoe lang rijd je al ?
Ziet er goed uit , alleen wat mijn opvalt is je houding.
Iets meer je hakken uitdrukken , want vooral op foto 1 heb je ze niet mooi naar beneden.
Meer mee geven met je hand in de spring en goed mee gaan met de beweging !
Verder erg goed , vooral als je nog nooit spring les hebt gehad met hem !
, vaak als ik langer rijd dan krijg ik last van mijn knieen weat natuurlijk niet wegneemt dat het dan goed is.
!
kimmie16 schreef:sannekeee schreef:Leuk paardje ! Hoe lang rijd je al ?
Ziet er goed uit , alleen wat mijn opvalt is je houding.
Iets meer je hakken uitdrukken , want vooral op foto 1 heb je ze niet mooi naar beneden.
Meer mee geven met je hand in de spring en goed mee gaan met de beweging !
Verder erg goed , vooral als je nog nooit spring les hebt gehad met hem !
ik rijd nu zo alles bij elkaar 6/7 jaar ben er 2 jaar tussenuit geweest. Op de eerste manage waar ik reed heb ik total geen goede les gehad vand ik. ze zieden ook omdat ik een holle rug heb kon ik niet rechtop zitten![]()
Mijn hakken zijn inderdaad een drama, maar dat heb ik me zelf verkeerd aangeleert, vaak als ik langer rijd dan krijg ik last van mijn knieen weat natuurlijk niet wegneemt dat het dan goed is.