Ziet er goed uit hoor, mooi paard!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
duChambre schreef:commentaar hoef ik denk ik niet echt te geven, alleen 1 heel klein tipje;
koop misschien een andere broek? ik vind paardrijden ook leuk ja, maar zó leukdie vouw van je broek valt wel op
Lenn schreef:Aaaaah dit kan echt niet. Ik ken weinig mensen die zo netjes zitten als Wouter. Dat houding-geneuzel gaat echt te ver zo af en toe. Een paard is geen roerloze stoel die je telepatisch kan bedienen!
duChambre schreef:commentaar hoef ik denk ik niet echt te geven, alleen 1 heel klein tipje;
koop misschien een andere broek? ik vind paardrijden ook leuk ja, maar zó leukdie vouw van je broek valt wel op
Lenn schreef:Izzy19 schreef:Verzorg je houding en het plaatje is perfect!FloortjeM schreef:wat mij betreft zou je meer rechtop moeten zitten en zou je je bekken iets meer mogen kantelen.Nikka schreef:Mooi paard, let een beetje op je houding.
Aaaaah dit kan echt niet. Ik ken weinig mensen die zo netjes zitten als Wouter. Dat houding-geneuzel gaat echt te ver zo af en toe. Een paard is geen roerloze stoel die je telepatisch kan bedienen!