Ziet er goed uit hoor, mooi paard!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

duChambre schreef:commentaar hoef ik denk ik niet echt te geven, alleen 1 heel klein tipje;
koop misschien een andere broek? ik vind paardrijden ook leuk ja, maar zó leukdie vouw van je broek valt wel op

..
paard kijkt echt zo van, en? en? hoe ging t? hoe ging t?

Lenn schreef:Aaaaah dit kan echt niet. Ik ken weinig mensen die zo netjes zitten als Wouter. Dat houding-geneuzel gaat echt te ver zo af en toe. Een paard is geen roerloze stoel die je telepatisch kan bedienen!
! De foto's van Juweel vallen ook niet tegen!!
. Gaaf dier, zit zo te zien zit ie helemaal goed in zijn velletje (appeltjes
).
!
duChambre schreef:commentaar hoef ik denk ik niet echt te geven, alleen 1 heel klein tipje;
koop misschien een andere broek? ik vind paardrijden ook leuk ja, maar zó leukdie vouw van je broek valt wel op
Lenn schreef:Izzy19 schreef:Verzorg je houding en het plaatje is perfect!FloortjeM schreef:wat mij betreft zou je meer rechtop moeten zitten en zou je je bekken iets meer mogen kantelen.Nikka schreef:Mooi paard, let een beetje op je houding.
Aaaaah dit kan echt niet. Ik ken weinig mensen die zo netjes zitten als Wouter. Dat houding-geneuzel gaat echt te ver zo af en toe. Een paard is geen roerloze stoel die je telepatisch kan bedienen!