Best fijn voor een eerste wedstrijd
Nog veel plezier ginds!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
showbink
Idra schreef:Wowie, Benisero wordt elke fotoshoot ronder en ronder, 4 jaar terug was het nog een ielig paard, nu is het een serieuze bink! Super!!
Karen was van de week nog even hier, die had hem al een jaar niet gezien en vond hem ook alweer veel veranderd. GinnyBanshee schreef:hij is echt heel mooishowbink
![]()
het ziet er wel goed uit, idd volgende keer wat meer ontspannen. heb je toevallig Jennifer Hertzog gezien met haar paard Legolas, ook een schimmel maar een kruising tussen lusitano en rijpaard dacht ik? of was dit een sort onderling wedstrijd op jou stal?
.
.

Seraphim schreef:@ Pre: Ik weet precies wat je bedoeld, ik zie het op deze foto's ook weer. Dit kwam puur door mijn nervositeit omdat het mijn eerste wedstrijd was. Ik hield hem veel te veel vast waardoor hij zichzelf opkropt. Terwijl het nu tijdens de trainingen super gaat, beter dan ooit zelfs. Op onderstaande foto zie je dat het ook anders kan, en ik hoop snel nog een HAW-topic te openen met foto's van een gewone training, zodat jullie kunnen zien dat we de afgelopen weken wel degelijk vooruit zijn gegaan
http://i62.photobucket.com/albums/h83/l ... o016-1.jpg
Wat een paard zeg!! Hij is echt mega knap en lekker rond 
Nimber schreef:wat leuk hoe gaat het met die wedstrijden daar? je start gelijk in 20 x 60 zie ik?

Aims schreef:Veel succes bij je volgende wedstrijd?