Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo geschoren lijkt ie van 1 kant best op Pippi
joyy schreef:Schattige combi jullie met zn 2e! Ook fijn om te zien dat er echt wel geschikte ruitertjes zijn voor een shet en je er heus niet zelf op hoeft (als je te groot en te dik bent maar toch egoistisch)

MissDonna schreef:wat een ongelofelijk leuke shet heb je!!
Leuke combi samen!
toch vreemd, dat als iemand zo als hier, zo leuk op een shet rijd. Zo wijnig reacties krijgt. En als iemand te groot is. Er binnen een dag 20 pagina's vol staan...

tallechie schreef:Leuke shet. Zo zie je maar dat shet's niet alleen maar in de wei hoeven te lopen.

Ilsex schreef:Ziet er super ontspannen uit, ga zo door jullie !

Nieek14 schreef:prachtige shet! echt n mooie!
ik vind je ook aan de grote kant, kwa lengte maar zoals je al zegt als je hem niet hindert kan je gewoon doorgaan, shetten zyn sterk genoeg

_Question schreef:Ik vind hem erg leuk.
Wel vind ik dat er iets aan de verhoudingen niet klopt (grote ruiter) en al helemaal als je kijkt hoe ver je bovenlichaam erbovenuit steekt(maar als je hem nog niet hindert of als je nog lang niet te zwaar bent kan het nog

Eliine schreef:Ziet er netjes uit hoorzo geschoren lijkt ie van 1 kant best op Pippi
![]()
Jammer dat je nu toch aardig begint te groeien

Super hoor, hele mooie pony ook! 

)

xLeyx schreef:Vind het er erg leuk uitzien!
't valt me alleen op dat je je teugels verkeerd vasthoud?! (onder je pinken langs ipv tussen je pink en ringvinger) Of zie ik dat verkeerd? (kan ook hoor)
Nogmaals k vind het er fijn uitzien ga lekker zo door
Waarom ik dat doe? Zo heb ik het geleerd
kippetje schreef:T ziet er super uit, wat een leuke pony. Het is dat ik geen centjes heb en Romy mijn dochter nog te jong, maar anders..... wow wat een heerlijk dier

lovesietske schreef:Wat een leuk beesie.
Op foto 3 moet je alleen je hakken wat meer uitdrukken?
Verder vind ik het er erg leuk uit zien.
Leuke combi.

WouOele schreef:leuke combinatie,het ziet er allemaal rustig en fijn uit...
Geniet nog maar lekker van het rijden,en niet te hard groeien