Hoe kom je daarbij
Ze kan het met gemak als ik echt doorvraag hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze kan het met gemak als ik echt doorvraag hoor
sterre2007 schreef:Wat een leuke pony zeg!![]()
Het is wel alleen erg jammer dat ze de oefeningetjes nog zo moeilijk vindt.

sterre2007 schreef:Dat is gebaseerd op de eerste twee filmpjes.
Veel zwiepen met de staart, verzet dus, mijns inziens.
sterre2007 schreef:Dat is gebaseerd op de eerste twee filmpjes.
Veel zwiepen met de staart, verzet dus, mijns inziens.
hahaha ze heeft protest tegen wandelen
ze vind het moeilijkknabbelgirl schreef:Mijn pony zwiept zelfs aan de hand hveel met de staarthahaha ze heeft protest tegen wandelen
ze vind het moeilijk
Sorry ik vind het echt een erg rare reactie
ipv protest 
ik snap de reactie van emma

)
kom jij het eens proberen, je ligt er meteen naast. Mijn tempo is te hoog maar ze komt niet voor uit 
maar dit is geen onderbouwt commentaar, tenminste niet de post waar ik op reageerde. En dat mijn hand opzij is bij wijken, betekend nog niet dat ik trek
ik werk altijd aan mijn commentaar, als ik me erin kan vinden
niet als ik het nergens op vind slaan
Sorry, maar ik heb mijn 14-jarige merrie in een jaar van niks! niet eens kunnen poetsen, naar dit gekregen. Dan ben ik er ook echt slecht voor

Ja klopt
zodra ze haar oren naar voren heeft doe ik het fout
Dan heeft ze geen concentratie, afgezien van bij het crossen dan
Ik hb ook gezegt dat ik aan mijn handen moet werken. Maar als ik 100% zeker kan zeggen dat de staart geen verzet is, wat ik ook in een PB naar Sterre2007 heb gedaan. Dan vind ik die reacties gewoon niet zo leuk, het komt gewoon over alsof ik mijn pony niet zou kennen enzo. En als ik dan te horen krijg 'O dan zal je er vaak afliggen' Dan is voor mij de maat vol. Dat is niks naar iemand persoonlijk. Maar ik ben het nu zat om altijd afgeschildert te worden als iemand die slecht voor haar pony is.
ik hoef niet te horen dat het knap is, dat ik geweldig ben of what ever
absoluut niet. Maar op zo'n manier is commentaar ook niet leuk, vooral als het (slecht) onderbouwt is. Jij typt nu een heel verhaal, dat is fijn
maar 1 zin