LaFunkyJazz schreef:Ik raak steeds meer onder de indruk van deze TomTom! Gaat hij nog voor het NRPS? Of was TomTom dat niet die daarheen zou gaan?
Hij hoeft niet voor het NRPS want zijn veulens komen sowieso in het A register.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LaFunkyJazz schreef:Ik raak steeds meer onder de indruk van deze TomTom! Gaat hij nog voor het NRPS? Of was TomTom dat niet die daarheen zou gaan?
Slotty schreef:wow, hij is schitterend!![]()
nog een klein puntje: Negatief commentaar, daar kan je van leren. Dan weet je dat je dáár nog iets aan moet doen. Als ze zeggen: loop helemaal goed, dan léér je niks. Dat is voor mij de reden als ik zoiets zeg
maar omdat je er toch niks aan hebt, en ik niet een heel belangrijk iets heb, zal ik niks zeggen.
Behalve dat ik vind dat hij goed loopt, en ik hem, hoelanger ik kijk, nog mooier vind
janderegelaa schreef:Lara_Silver schreef:Ik vind het een zeer mooi dier, ik zou hem graag nog eens zien als hij wat meer spieren heeft.
De laatste foto is trouwens geen overstelling maar het kantelen van het hoofd, dit is een rijtechnisch probleem dat dringend vereist opgelost te worden mits je problemen wilt op langere termijn.
Het forum HAW is voor rijtechnisch commentaar. Uitspraken als 'ik hoef geen rijtechnisch commentaar' zijn niet toegestaan. Als je geen commentaar wilt zet hem dan op ITP, ipv hem op HAW te zetten en systematisch blijven herhalen 'dat je geen commentaar wilt'. Ik heb al even getemt voor je. Maar goed, als je de ruiter laat werken aan de probleempjes als het kantelen van het hoofd, en haar blik die constant is gericht op de manenkam, zal het zeker wel goed komen hoor denk ik, want de ruiter rijdt netjes.
Rijtechnisch commentaar is in principe wel OK maar...dit topic is pas 1 pagina oud en ik heb nu al dingen gehoord van het bit uit zn mond, stelling is niet goed, het hoofd kantelt tot zelfs een rijtechnisch probleem dat dringend opgelost moet worden. Als ik dan in de profielen ga kijken dan zie ik over het algemeen meisjes die nog niet eens alcohol mogen kopen en zich bezighouden met vrijetijdsdressuur varierend van zadel en bitloos op een Welshje tot het laten springen van een shetlander over een emmer.
Nu denken jullie allemaal de wijsheid te hebben maar waarom hoor ik dan nu al 4 verschilende dingen?
kinuh schreef:@ janderegelaa: Nou kan je wel boos op mij zijn en zeggen dat ik een dom kind ben omdat ik nog niet eens alcohol mag drinken maar ik weet ook heus wel wat ik zie, en ik heb ook positief commentaar gegeven. Ik zeg alleen maar wat ik zie, en ik weet hoe het eruit ziet want dit probleem heb ik ook gehad met mijn pony, maar goed als jij alleen maar shagerijnig wordt en alleen maar gilt dat je geen commentaar hoeft dan zal je zelf ook nooit ver komen, door commentaar kan je je rijstijl verbeteren en de punten die andere mensen zien kunnen een eye-opener voor je zijn?
Maar goed, jammer dat je alles zo negatief oppakt..
Ik heb toch ook gezegd dat je paard op een andere foto de schouder wel goed mee neemt?
janderegelaa schreef:[Rijtechnisch commentaar is in principe wel OK maar...dit topic is pas 1 pagina oud en ik heb nu al dingen gehoord van het bit uit zn mond, stelling is niet goed, het hoofd kantelt tot zelfs een rijtechnisch probleem dat dringend opgelost moet worden. Als ik dan in de profielen ga kijken dan zie ik over het algemeen meisjes die nog niet eens alcohol mogen kopen en zich bezighouden met vrijetijdsdressuur varierend van zadel en bitloos op een Welshje tot het laten springen van een shetlander over een emmer.
Nu denken jullie allemaal de wijsheid te hebben maar waarom hoor ik dan nu al 4 verschilende dingen?