Umora Griftenstein's(v. NEGRO)@training Z1 (mooie foto's)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fritsiej

Re: Umora Griftenstein's(v. NEGRO)@training Z1 (mooie foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:53

Daar is er een van de Rhoonse Ruiters!
Ik heb volgens mij ook al wel eens in andere topics van je gereageerd. Maar ik ben echt gek op jullie als combinatie. Heb je gezien bij Anky en op wedstrijd bij de RR ook een aantal keer.
Ik kan niets zeggen dan het gewoon geweldig eruit ziet! Ik moet alleen wel zeggen dat ik vind dat ze meer body heeft gekregen dan in je oudere topics!
Heel veel succes nog in het Z! Maar dat gaat vast helemaal lukken!

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:55

Ziet er heel leuk uit!

Wat ging er precies fout met de wedstrijd?
Gelukkig dat je toch een winstpunt had!

Veel plezier ermee en succes met de wedstrijden!

Groetjes, Urbiezira

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:59

Gaaaaaaaaf paard heb je zeg!
Ik ben helemaal niet bevooroordeeld maar vind Negrootjes vaak errug leuk (zal dat te maken hebben met het feit dat ik er zelf ook eentje heb Bloos Knipoog )

Maar zonder dollen ik vind echt dat je een schitterend peerd onder je kont heb zitten Vingers aflikken

alexandra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:25

wat ee mooi paard en wat ee mooie hoofdhalshouding!top combi e gefeliciteerd met je resultaat

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 12:13

TKTG schreef:
Wauw dat ziet er heel goed uit!
Erg leuk paard ook Pling haha wat grappig op de ene foto vind ik haar heel groot en breed tonen en op de andere lijkt ze op eens weer een stuk kleiner! Vingers aflikken

Haha, ze is eigenlijk ook niet zo groot in het echt hoor Tong uitsteken , ongeveer 1.64. Maar op sommige momenten maakt ze zich groter denk ik.

@Fritsiej: Heey ja ik herinner me jou nog wel ja! Mede rhoonseruiter Tong uitsteken jij had idd ook in mijn vorige topic over anky gereageerd, erg fijn om te horen dat je ons een leuke combinatie vind. Haha! Bedankt voor je leuke reactie!

@Urbiezira: Dankje wel! Umora is op indoorwedstrijden vaak erg bang en gespannen en helemaal niet op mij geconcentreerd, en dat was deze keer ook weer zo Clown De hele proef was eigenlijk slordig en gespannen waardoor ik ook een aantal fouten had. En in een 20x40 bak komt alles ook nog eens achter elkaar en heb je geen tijd om tussendoor even te herstellen of de rust er in te houden. De volgende wedstrijd is gelukkig weer outdoor dus ik hoop dat het dan beter gaat!

@crossmonster: Haha, de bandages zitten idd niet echt zoals het hoort he. Clown Ik bandageer ook eigenlijk haast nooit, Umora wil ze namelijk nooit om dus het is meestal een hoop gepruts. Rolleyes