Mickey @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Op naar het Z!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:05

Wat een mooie pony (heel leuke kleur), gaat goed zo te zien. Hij lijkt op sommige foto's wat te kantelen met zn hoofd, kan dit of zie ik dit verkeerd. Verder niet veel op aan te merken. Gelijk heb je dat hij nooit de deur uitgaat. Te groot vind ik heel goed meevallen hoor. Ik had hem zeker geen 1.30 geschat, eerder grote d-pony, hij is iig mooi stevig gebouwd. Ik rijd er vaak ook nog die rond de 1.30 zijn. Lukt nog perfect.

sterre2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:05

O wat klein Bloos!

En hoe lang ben jezelf?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:20

als ik naar de foto's kijk zie ene een pony die hel geconcentreerd is op de de ruiter en het wekr
leuke combi en de pony kan zeker errug leuk sjouwen Ja
en ja, misschien zijn jullie niet het ideale plaatje wat betreft er op het moment "in" is
als in kasteel met ruitertje erop, maar je bent zeker niet te zwaar en je zit hem zeker niet in de weg

lekker door blijven rijden jullie twee, het ziet eruit of jullie het prima naar de zin hebben met elkaar

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:54

Ik stoor mij helemaal niet aan het plaatje, en de mensen die zeggen dat je te zwaar en te groot ben, moeten zich wel bedenken dat een zwaar persoon heel licht kan zitten en een licht persoon heel zwaar kan zitten.

Je pony loopt er mooi en ruim enige comentaar dat ik heb is dat je soms naar beneden kijkt, maar dat zijn denk ikmeer moment opnamen want dat is maar op een paar foto's.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:03

wat een ontzettend leuke pony *LOL* en hij heeft ook hele mooie ruime gangen, ziet er netjes uit Lachen
hij lijkt alleen soms een beetje zijn hoofd te kantelen, verder lijk je echt een mooie, zachte hand te hebben.
Veel succes nog samen en kan niet wachten op het volgende topic van deze knappe pony Haha!

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:16

Wat een leuke pony !!!!
Heb meteen even gespiekt in je profiel en ik vind hem leuk !!!
Rijden ziet er netjes uit.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:27

Wat een gemierenn&*k over die oren zeg. Is toch duidelijk te zien dat hij een actief orenspel heeft dat gericht is op de ruiter (en niet tégen de ruiter!!)?

Ik vind het een erg mooie pony en vind het maar vreemd dat je nog niet gestart bent. Zo te zien kan hij lekker bewegen en jij staat er ook leuk op, voor het mooie iets te lange benen (van jou dan) maar het kán wel nog.
Zolang je geen tientonner wordt moet het met gewicht ook makkelijk kunnen, je pony beweegt er niet minder goed om lijkt mij, tenminste, wat de foto's laten zien dan!

Nee hoor meis, geen ruk van aantrekken en vooral plezier met je pony hebben enne...waag eens een poging voor een wedstrijd, als je geen last van enorme zenuwen heb, durf ik te wédden dat je nog verbaasd zult staan!

Veel succes en plezier verder hoor!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:14

idd wat imago zegt, de pony is heel geconcentreert op de ruiter.
ziet er heel ontspannen uit ! super.
mooie gangen en mooie pony.

idd probeer het, desnoods eerst onderling Knipoog

Nachttmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:25

Het is echt mega gave pony zeg! Haha!
Maar mischien een bij rijdertje? Want ik vind je tog wel aan de grote kan, hoe vervelend je het ook vind om te horen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:26

Volgens mij mogen misleidende titels niet (of is dit niet misleidend, *blond* )?

Maar wat een lekker dier Vingers aflikken

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:28

Ik vindt het een hele mooie combi hoor!!
Echt goed zo, gewoon door gaan en je er niks van aantrekken.
Tegenwoordig moeten alle ruiters 3 kilootjes wegen.
Ik spreek hier niemand persoonlijk op aan !! Lachen
volgens mij is dit niet mislijdent want je hebt hem wel mooi aan het lopen en wel in training Tong uitsteken

Feroza_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:28

Je rijd en zit echt netjes!!! Een mooie zachte hand zo te zien. Een genot om naar te kijken!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:31

Als je echt zo gek bent met je pony, dan zoek je een leuke bijrijder die lichter en kleiner is dan jijzelf.
Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer.

Wadi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 07:32

Wauw,wat een pracht van een pony,volledig mijn type!
Ik vind dat je er nog op past hoor,ziet er goed uit Lachen

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:19

Leuke pony en lekker actief aan het been zo te zien Lachen . Wel heb je op sommige foto's je tenen iets naar buiten. Misschien daar even op letten ? Ik ga niet in over het feit dat je een beetje te groot bent, dan komt er alleen maar meer ruzie.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:27

Wendy schreef:
Als je echt zo gek bent met je pony, dan zoek je een leuke bijrijder die lichter en kleiner is dan jijzelf.
Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer.

Pfff sorry hoor, maar vind je dat niet lichtelijk overdreven? Ze zit de pony niet in de weg, dat zie je doordat de pony overal door het lichaam loopt en het achterbeen lekker ondertreed... er zijn maar weinig mensen die hun dier zo weinig in de weg zitten als ts... de meesten zijn dan misschien niet te groot, maar hinderen het paard in de mond of met gebonk of wat dan ook... Dan zie ik liever deze combi Lachen

TS: Leuke pony hebt je, het ziet er fijn uit, ga zo door!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:35

Kwijl Wat een geweldig beestje! En het ziet er echt goed uit Ja Het ziet er echt uit als een leuke combi! Lachen En dit zie je niet veel dat het zo fijn eruit ziet.

Ik vind je niet te groot/zwaar. Als ik jouw te groot moest vinden kon ik ook maar beter opzoek gaan naar een paard, en dat doe ik voorlopig nog niet *LOL*

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:39

Hele leuke pony!
je rijdt hem echt heel netjes!
en ik vind je niet te groot hoor! je past nog prima! je hindert hem niet! dus waarom zou je dan te groot zijn? Clown
Ik zou als ik jou was zeker gaan starten! dat gaat je zeker lukken!

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:51

Hee Laurie! (?)
Ziet er echt heel erg leuk uit, met je nieuwe dekje Schijnheilig
Entsja, dat verschuiven. Nagelbijten / Gniffelen Dat houd wel op. Huilen van het lachen
En ik vind je niet te groot hoor.
Zeker starten!
x Astrid.

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:58

jeetje wat een gezeur zeg, bokt weer!

Ik vind dat je een hele leuke pony hebt, je rijdt 'm goed..
En voor "recreatief' rijden vind ik je niet te groot..want zo te zien stoor je de pony niet, maar als je wedstrijd wil starten werkt dit denk ik wel wat in je nadeel..zowiezo al voor het beeld.

Geniet maar lekker van je pony! Knipoog

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:01

Wat een leukerd zeg, en wat een gezeur weer hier..

Je snapt zelf wel dat je tegen het maximum zit, maar het kán nog wel. Ziet er heel netjes uit en gewoon starten met die leukerd..

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:23

zo lang vind ik je niet hoor Knipoog
ziet er leuk uit Haha!

vronytopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:28

wat een schattig beestje heb je.. Lachen en zo te zien zit je hem helemaal niet in de weg! ik zou zeggen starten met hem/haar!

het zit er mooi ontspannen uit, en de oortjes heeft hij/zij naar achteren omdat ie mooi geconsentreerd is naar jou toe. Lachen

succes nog met hem.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:33

Vind het toch opvallend dat sommige mensen over het fijne beeld heen lijken te kijken en zich enkel concetreren op het feit dat de amazone wat aan de lange kant is.

Als zij haar pony echt in de weg zou zitten, dan zou dit dier nooit zo fijn kunnen lopen zoals hij op de foto's laat zien.

Petje af voor de amazone die het dier, volgens mij, goed op eigen benen laat lopen en niet zit te rukken en plukken aan de voorkant!! OK dan!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:34

Ik vind het er heel ontspannen uit zien!! hij loopt lekker en is volgens mij ook erg geconcentreerd (of hoe je het ook maar schrijft! Tong uitsteken ) je hindert hem in mijn ogen helemaal niet door je lengte!! als je ziet hoe hij loopt, als ik jou was zou ik echt wel wedstrijden gaan rijden met zo'n paardje!! Haha!

Ik wens je nog heeeeel veel succes! Knipoog