Ziet er super lekker uit, ga zo door!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 
A_N_O_U_K schreef:Hee Kelly!
Ziet er goed uit hoor!
Je hebt vandaag weer gehoord waar je nog op kan oefenen.. En volgens mij is dat nog een hele boel!

Kelly_Taco schreef:Maar heb 1 ding geleerd, ik ga nooit ZZlicht starten

nou setje staat hem echt heel erg mooi
je hebt hem weer lekker aan het lopen, hij gebruikt idd meer kracht in de draffotos zo te zien, en appuyeren en SB ziet er heel netjes uit. tot snel weer! 
gaat helemaal goed met jullie zo te zien
apollootje schreef:Leuke foto's
En natuurlijk een Stoere Fjord!

! 
Erg knap vind ik het!
Jullie zijn écht een leuke combinatie en je hebt inderdaad een plaatje van een Fjord! Succes met het weer oppakken van de lessen. 
Kelly_Taco schreef:Monique, Taco is op papier niet groot genoeg.
Hij is officieel gemeten voor Fieke haar startkaart als D pony. Ik heb zijn hoofd toen naar beneden gehouden omdat ik hem echt graag als D wilde hebben ivm het springen.
Door het stamboek is hij wel als E gemeten maar dat accepteerd de KNHS niet omdat ze geen officiele instantie hiervoor zijn.
En het ZZlicht is geen kattenp*s, soms moet je genoegen nemen met wat je hebt en niet boven je macht willen grijpen.
Mijn besluit staat tot nu toe iig vast. Tot de 15 winstpunten in het Z2 rijden of Taco 15 jaar en dan is het over, dan heeft hij genoeg zijn best gedaan voor mij.