Sunny @ work als dressuurknol

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flutterby

Re: Sunny @ work als dressuurknol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 18:10

Flying_Angel schreef:
Ik zeg ook niet dat ik haar te groot vind Knipoog Ik zei alleen dat ik haar voor het perfecte plaatje ietwat aan de lange kant vind.

@Hilde_Q pardon, maar zo kon ik het wat beter uitleggen.

dat heb je met een pony en een volwassene al snel he Haha!
Ik ben 6 jaar geleden op sunny begonnen, toen was het plaatje wel mooier.. maar ach Knipoog

Flying_Angel schreef:
Nou jij had bij de foto als commentaar gezet: Is eer zo klein of die pony zo groot.
Je zegt dit meestal als de pony groot is en de ruiter klein. Ik vind dit niet waar in dit geval.

het was ook een grapje.. pony is maar 1.48 maar iedereen denkt altijd dat ze veel groter is Lachen

wat betreft de beugels: voor mij zitten ze goed, erica heeft kortere benen dus die kon er niet bij >> de beugelriemen kunnen niet korter (zijn van die lange omdat ik normaal altijd langste gaatje nodig heb) ze is al de 3e die er niet goed bij kan, dus ga wel een extra gaatje erin maken denk ik Clown
En ik trek inderdaad mijn hak op, ben nog steeds aan het wennen aan een dressuurzadel (kom van vzh af Knipoog ) en het zit zó anders Bloos

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:23

knappe sunny Haha!

de beugels waren idd iets of wa aan de lange kant he voor mij Clown Knipoog
je hebt een heerlijk beest onder je kont hoor *LOL*

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:04

Ziet er goed uit. Leuk beestje is het. Eer zit er ook erg netjes op.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 11:45

erica rijd overal mee weg hee!
toppie heur!!

succes volgende week!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:25

ik vind het eerste meisje op veel foto's toch wel streng in haar handen. je ziet ook op veel foto's dat de pony veel te veel stelling heeft door inwerking van de ruiterhand. Bovendien mag de pony wel wat langer in de hals gereden worden ipv zo opgekropt, en daardoor vind ik ook dat jij haar zelf wat netter rijdt. Inderdaad wat meer ontspannen, lijkt me ook een goede basis voor de B. Enige opmerking naar jou toe: ik vind je beugels ook te lang, als ej ze wat korter doet verbetert waarschijnlijk je hele houding

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:29

ik ben alles behalve streng met mijn hand Knipoog
foto's zijn ook maar moment opnames. Tong uitsteken

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:07

toch zie ik op bijna alle momentopnames een redelijk strenge (binnen)hand!

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:09

Leuke pony;
Ik zou wel voor je wedtrijd z'n benen bijknippen / de haren wegscheren; volgens mij is het dan een hele andere pony!:D

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:03

lonnie schreef:

als ik er een ei in vast hou gaat hij nog niet kapot hoor Knipoog

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 18:49

lonnie schreef:

momentopnames Knipoog
ze reed sunny heel netjes, en sowieso is deze pony niet zo enorm makkelijk te rijden als ze eruit ziet.

Charlottte schreef:
Leuke pony;
Ik zou wel voor je wedtrijd z'n benen bijknippen / de haren wegscheren; volgens mij is het dan een hele andere pony!:D

beetje vreemde reactie van je, sorry Bloos
het is geen sportpony hoor, het is een boerenknol Scheve mond
bovendien: ooit een welshcob gezien? een tinker scheer je toch ook niet Nagelbijten / Gniffelen

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:31

Ziet er heel goed uit!
Heel veel succes met wedstrijden rijden!

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 06:49

Flutterby schreef:
lonnie schreef:

momentopnames Knipoog
ze reed sunny heel netjes, en sowieso is deze pony niet zo enorm makkelijk te rijden als ze eruit ziet.

Charlottte schreef:
Leuke pony;

bovendien: ooit een welshcob gezien? een tinker scheer je toch ook niet Nagelbijten / Gniffelen

Ja , en als je dat wegknipt, komt er miss een meer sportpony typ oinder vandaan;)

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 07:53

Charlottte schreef:
Flutterby schreef:

Ja , en als je dat wegknipt, komt er miss een meer sportpony typ oinder vandaan;)

en waarom moet dat volgens jou?
zie het nut er werkelijk waar niet van in, zoals ik al zei: het is een welshcob.. dat hóórt erbij, net als die dikke hoge kont

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 14:00

Dat MOET niet van mij; ik geef alleen een tip voor als je o wedstrijd gaat aangezien ze in de dressuur daar toch op letten; het ziet er gewoon een stuk verzorgder uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 14:22

Flutterby schreef:
Flying_Angel schreef:
Ik zeg ook niet dat ik haar te groot vind Knipoog Ik zei alleen dat ik haar voor het perfecte plaatje ietwat aan de lange kant vind.

@Hilde_Q pardon, maar zo kon ik het wat beter uitleggen.

dat heb je met een pony en een volwassene al snel he Haha!
Ik ben 6 jaar geleden op sunny begonnen, toen was het plaatje wel mooier.. maar ach Knipoog

Flying_Angel schreef:
Nou jij had bij de foto als commentaar gezet: Is eer zo klein of die pony zo groot.
Je zegt dit meestal als de pony groot is en de ruiter klein. Ik vind dit niet waar in dit geval.

het was ook een grapje.. pony is maar 1.48 maar iedereen denkt altijd dat ze veel groter is Lachen

wat betreft de beugels: voor mij zitten ze goed, erica heeft kortere benen dus die kon er niet bij >> de beugelriemen kunnen niet korter (zijn van die lange omdat ik normaal altijd langste gaatje nodig heb) ze is al de 3e die er niet goed bij kan, dus ga wel een extra gaatje erin maken denk ik Clown
En ik trek inderdaad mijn hak op, ben nog steeds aan het wennen aan een dressuurzadel (kom van vzh af Knipoog ) en het zit zó anders Bloos

Okee Lachen Dan snap ik het!

Ik vind het er verder leuk uitzien Lachen Mooie pony ook Lachen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:47

@charlotte het ligt ook aan het ras daar moet jury maar repect voor hebben. ik ga bij mn fries toch ook niet zn sokken scheren omdat hij er dan meer uitziet als een dresuur paard?

en eertjuh rijd heel netjes met haar handen. ze heeft ook op mijn paard gereden maar is ontiegelijk zacht met haar handen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:51

Wauw, nummertje 4 en 9, dat achterbeen dat ondertreed/het bekken dat inkantelt voor de volte... OK dan! .
Is echt heel goed te zien, toppie.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 18:48

Hannanas schreef:
Wauw, nummertje 4 en 9, dat achterbeen dat ondertreed/het bekken dat inkantelt voor de volte... OK dan! .
Is echt heel goed te zien, toppie.

en gaaf om te horen Haha! vond ze er zelf ook goed uitzien, maar wie ben ik Clown
Charlottte schreef:
Dat MOET niet van mij; ik geef alleen een tip voor als je o wedstrijd gaat aangezien ze in de dressuur daar toch op letten; het ziet er gewoon een stuk verzorgder uit

het ziet er ook veel verzorgder uit als ik eindelijk ( Haha! ) ga starten hoor, de sokken zijn dit jaar 1 keer gewassen (en dat is al veel Clown ) deze zaterdag en zondag gaat er een shampootje doorheen, dan nog netjes uitkammen Lachen Het is een stevig gebouwd ras, en daar horen die flosvoeten gewoon bij Ja
en tja, als de jury het niet weet te waarderen? jamemr dan Knipoog als ik mijn punten zou moeten scoren op de verzorging dan zit het sowieso al niet snor Clown