Vraag me af hoe het eruit zou zien zonder sperriem, imo zou het dier dan namelijk zijn mondje erg ver open doen
.Verder vind ik wel dat op de meeste foto's het achterbeen erug netjes is. En ook een mooi koppie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

) 

_Nancy_ schreef:Het ziet er goed uit, ondanks dat het voor je gevoel niet helemaal lekker ging! Mooi setje (Had niet verwacht dat ik dat nog eens zou zeggen, maar bij dit paard staat het SUPER Danielle!) ook, lekker fris.
Wat heb je je sporen trouwens laag zitten, of lijkt dat maar zo? Heb je er een speciale reden voor oid?
Foryourneeds schreef:ik kan alleen naar dat mooie blauw kijken![]()
Een tip voor als hij vastzit: niet blijven proberen losmaken, maar dmv rechthouden en veel cirkels, wendingen en achten te rijden losmaken
Succes verder!!
Barbara_ schreef:Ziet er netjes uit Daan! Fijn he om toch nog een beetje te kunnen rijden? Ik kan echt niet wachten tot ik weet op Sharon kan kruipen! Hoe is t nu met Karlos?
Kadanzlover schreef:Ziet er netjes uit! je kunt duidelijk zien dat hij vooral op links wat moeite had, maar ik vind het niet storend ofzo
setje staat hem super!!!
Caroowtje schreef:Heel gaaf dat setje Daan![]()
En een leuk paard zeg, hopelijk komt het met Karlos ook weer helemaal goed zodat we die ook weer in set kunnen zien verschijnen!
.
Staat heel leuk bij de kleur van je paard.