Rijden ziet er goed uit, fijn ontspannen en wat ken ie lekker sjouwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lissy_ schreef:@ charlotvanre
Als je aan het begin van de post kijkt, staat erbij dat ze veel bezig is met tempowisselingen en overgangen. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat ze hard aan de teugels trekt, want ze trekt er juist helemaal niet aan. Het ziet er altijd heel ontspannen uit en Zelito is vrij in zijn bewegingen.
ladylay zegt precies zoals het is.
een tip van mij. Jouw tips lijken meer op afkraken of je overdrijft erg graag. Mja ik ga verder niet in discussie want ik ben van mening dat dit een geweldig duo is wat het nog ver gaat schoppen! Lissy_ schreef:Ja zeker zijn er momenten dat het niet zo lekker loopt, maar zo bedoelde ik het niet. Kijk eens naar wat die andere mensen er wel in zien, en jij schijnbaar niet. En weet je wat ik erg gewaagd vind, dat jij tips gaat geven aan mensen terwijl je die beter op jezelf kan toepassen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar je ziteen tip van mij. Jouw tips lijken meer op afkraken of je overdrijft erg graag. Mja ik ga verder niet in discussie want ik ben van mening dat dit een geweldig duo is wat het nog ver gaat schoppen!

charlotvanre schreef:Lissy_ schreef:Ja zeker zijn er momenten dat het niet zo lekker loopt, maar zo bedoelde ik het niet. Kijk eens naar wat die andere mensen er wel in zien, en jij schijnbaar niet. En weet je wat ik erg gewaagd vind, dat jij tips gaat geven aan mensen terwijl je die beter op jezelf kan toepassen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar je ziteen tip van mij. Jouw tips lijken meer op afkraken of je overdrijft erg graag. Mja ik ga verder niet in discussie want ik ben van mening dat dit een geweldig duo is wat het nog ver gaat schoppen!
je hebt het over mijn foto's over zitloos of wat? Iedereen kan tips gebruiken. Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje laf dat jij naar mijn foto's kijkt om zo (denk jij) een zet te kunnen zetten. Niemand is perfect. iedereen kan nog steeds aan jezelf veranderen. Ik jij en de andere. Daarom zijn er de tips.
ik geef tips als ik vind dat het kan. ik met nog steeds niet eens met wat ik zie. Je mag er blijven op ingaan maar ik verander niet van mening. bijvoorbeeld een paard aan spannende teugel instappen zou ik al niet doen. Zelfde als hem dan zo achter de teugel naar beneden trekken. Het is een vierjarig paard. Daarin legt het paard zijn grondbassis, dus dan is het belangrijk in de training
Ga zo door!
charlotvanre schreef:[[
ik zou zeggen lissy beter kijken... Ik bedoel dan ook tempowisselingen zonder die constante teugeldruk.
En als je niet trekt dan hangen je teugels in een boogje. en dat zie ik hier toch niet hoor.
Het is een gewaagde stelling dat jij zegt dat ze er altijd heel ontspannen uitziet. Terwijl ik toch een ander gevoel erbij heb te beginnen bij het instappen.