4-jarige Zelito(v. Solitair) gaat erg goed!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: 4-jarige Zelito(v. Solitair) gaat erg goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:54

Wat een lekker ding, en wat een mooie omgeving Vingers aflikken
Rijden ziet er goed uit, fijn ontspannen en wat ken ie lekker sjouwen Haha!

Lissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:58

@ charlotvanre

Als je aan het begin van de post kijkt, staat erbij dat ze veel bezig is met tempowisselingen en overgangen. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat ze hard aan de teugels trekt, want ze trekt er juist helemaal niet aan. Het ziet er altijd heel ontspannen uit en Zelito is vrij in zijn bewegingen.
ladylay zegt precies zoals het is.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 16:54

Lissy_ schreef:
@ charlotvanre

Als je aan het begin van de post kijkt, staat erbij dat ze veel bezig is met tempowisselingen en overgangen. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat ze hard aan de teugels trekt, want ze trekt er juist helemaal niet aan. Het ziet er altijd heel ontspannen uit en Zelito is vrij in zijn bewegingen.
ladylay zegt precies zoals het is.

ik zou zeggen lissy beter kijken... Ik bedoel dan ook tempowisselingen zonder die constante teugeldruk.
En als je niet trekt dan hangen je teugels in een boogje. en dat zie ik hier toch niet hoor.
Het is een gewaagde stelling dat jij zegt dat ze er altijd heel ontspannen uitziet. Terwijl ik toch een ander gevoel erbij heb te beginnen bij het instappen.

Lissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:08

Ja zeker zijn er momenten dat het niet zo lekker loopt, maar zo bedoelde ik het niet. Kijk eens naar wat die andere mensen er wel in zien, en jij schijnbaar niet. En weet je wat ik erg gewaagd vind, dat jij tips gaat geven aan mensen terwijl je die beter op jezelf kan toepassen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar je zit Knipoog een tip van mij. Jouw tips lijken meer op afkraken of je overdrijft erg graag. Mja ik ga verder niet in discussie want ik ben van mening dat dit een geweldig duo is wat het nog ver gaat schoppen!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:17

Lissy_ schreef:
Ja zeker zijn er momenten dat het niet zo lekker loopt, maar zo bedoelde ik het niet. Kijk eens naar wat die andere mensen er wel in zien, en jij schijnbaar niet. En weet je wat ik erg gewaagd vind, dat jij tips gaat geven aan mensen terwijl je die beter op jezelf kan toepassen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar je zit Knipoog een tip van mij. Jouw tips lijken meer op afkraken of je overdrijft erg graag. Mja ik ga verder niet in discussie want ik ben van mening dat dit een geweldig duo is wat het nog ver gaat schoppen!

je hebt het over mijn foto's over zitloos of wat? Iedereen kan tips gebruiken. Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje laf dat jij naar mijn foto's kijkt om zo (denk jij) een zet te kunnen zetten. Niemand is perfect. iedereen kan nog steeds aan jezelf veranderen. Ik jij en de andere. Daarom zijn er de tips.
ik geef tips als ik vind dat het kan. ik met nog steeds niet eens met wat ik zie. Je mag er blijven op ingaan maar ik verander niet van mening. bijvoorbeeld een paard aan spannende teugel instappen zou ik al niet doen. Zelfde als hem dan zo achter de teugel naar beneden trekken. Het is een vierjarig paard. Daarin legt het paard zijn grondbassis, dus dan is het belangrijk in de training

Lissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:20

En jij denkt dat Lauren niet op de hoogte is van die dingen? Ik wilde geen 'zet' zetten, wilde alleen een tip geven aan de vriendelijke tipgever Knipoog
Sorry als ik flauw ben maarja jij jouw mening en ik de mijne.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:27

Sjiess! Bloos!
Wat ben je vooruitgegaan! Bloos!

Je houding is een stuk verbeterd!! Vooral je handen!
Probeer in de rechtergalop goed naar achteren te zitten en vooral veel in te buigen om zo alles goed los te maken en goed elastisch te maken. Je krijgt um nu al verzamelt, super gaaf!

We spreken in de voorjaarsvakantie af wijfie! Lovers

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:31

Als ik zo vrij mag zijn, Charlot Lachen

Lauren werkt juist heel erg goed op de ontspanning en de juiste aanleuning van Zelito. Zelf moest ze in het begin erg wennen maar mijn god wat is ze verbeterd zo ook Zelito. Ze houd netjes contact met de teugels en soms als Zelito het moeilijk heeft dan kan die wat sterk zijn. Maar dat is puur natuurlijk en erg normaal. Hij is pas 4 en ze gunt hem alle tijd van de wereld om dit rustig en ontspannen op te lossen. Ik heb haar vanaf het begin Zelito leren begeleiden in de dressuur en ze doet het fantastisch. Zelito is nog erg jong maar is wel erg werkwillig. Geef het tijd Lachen

charlotvanre schreef:
Lissy_ schreef:

je hebt het over mijn foto's over zitloos of wat? Iedereen kan tips gebruiken. Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje laf dat jij naar mijn foto's kijkt om zo (denk jij) een zet te kunnen zetten. Niemand is perfect. iedereen kan nog steeds aan jezelf veranderen. Ik jij en de andere. Daarom zijn er de tips.
ik geef tips als ik vind dat het kan. ik met nog steeds niet eens met wat ik zie. Je mag er blijven op ingaan maar ik verander niet van mening. bijvoorbeeld een paard aan spannende teugel instappen zou ik al niet doen. Zelfde als hem dan zo achter de teugel naar beneden trekken. Het is een vierjarig paard. Daarin legt het paard zijn grondbassis, dus dan is het belangrijk in de training

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:06

Ik heb niet alle topics van je gevolgd, maar van wat ik me herinner en dit topic nu is je zit inderdaad vooruitgegaan Ja Ga zo door!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:34

Ziet er goed uit! Volgens mij zijn jullie heel veel gegroeid... als ik me de foto's herinner die je voorheen geplaatst hebt.
Wat ik ook heel apart vind, is die wat langere manen. Is wel stoer Cool

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 08:58

charlotvanre schreef:
[[

ik zou zeggen lissy beter kijken... Ik bedoel dan ook tempowisselingen zonder die constante teugeldruk.
En als je niet trekt dan hangen je teugels in een boogje. en dat zie ik hier toch niet hoor.
Het is een gewaagde stelling dat jij zegt dat ze er altijd heel ontspannen uitziet. Terwijl ik toch een ander gevoel erbij heb te beginnen bij het instappen.

Ik vind het knap dat je op een foto ziet dat ze aan de teugels "trekt". De teugels in een boogje lijkt me ook niet de manier. Een goede aanleuning is zeker niet met de teugel in een boogje!
En of ze tempowisselingen rijdt kun je ook niet op de foto zien.

Saantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:10

leuk paardje! je hebt er goede momenten bij zitten!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:12

Mooi beest!
ziet er goed uit!
succes verder, maar dat zal wel goed komen!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:21

Hoi, knap paardje, mooie kleur ook Ja

Je noemt dat je veel bezig bent met rechtstellen, nu zie ik hem op de foto's constant gesteld en/of gebogen lopen. Ik denk dat hij op veel momenten meer tot z'n recht zou komen als hij recht zou zijn.

Lottexxxjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:46

goed zo.. Lounie!