Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je kinderen hebben er duidelijk plezier in (en de pony's ook) ga zo door.
superpony schreef:Zou toch eigenlijk graag willen zien of de oudere en wijzere met hun commentaar elke dag betere foto's kunnen plaatsen??
Kinderen moeten leren. Manege paarden hebben het soms echt zwaarder dan deze pony's.
En eerlijk gezegd vele prive paarden ook. Moet je foto's van een paard dat in een krul getrokken wordt wel mooi vinden? Waar iemand zijn handen zo neerzet dat de mond alleen dicht blijft vanwege de dubbele neusriem? En dat elke dag maar weer, want die ruiters weten het beter......
Ze heeft gewoon door haar maatje nog niet genoeg overwicht. Door haar zelfvertrouwen te geven rijdt ze toch. En kinderen mogen ook leren om wat aan te pakken, anders gaan pony's alle kanten op. Dan krijg je pas gevaarlijke praktijken voor pony en kind. Gaan de pony's echt niet dood aan. En als het te vaak fout gaat, is anders ook de lol er snel vanaf.
Mijn zoontje is 10 en ong 1.45m en weegt 33 kilo. Die moet ook meer rijden en heel overtuigd zijn op mijn d, maar ook op zijn shet. Anders is het net een mug. Hij rijdt dan wel met trensje, maar ook met een klein spoortje, anders komt het niet over....Nou, klaag me maar aan. Of kom eerst echt kijken en let eens op jezelf.......pppffffffff
Succes verder met de meiden.
Bonita_Bon schreef:Irritant commentaar bij de foto's zeg. Je maakt je punt ook wel duidelijk door gewoon een nieuwe reportage foto's neer te zetten. Klaar.
Ik heb het andere topic net even bekeken en snap sommige reacties best. Het is makkelijk om iemand op grond van die beelden te veroordelen. Deze beelden zijn veel prettiger, maar denk je hiermee excuses los te krijgen?
, en ik kan één en ander hebben. Maar ik heb al topics zien voorbij komen waarin jonge meisjes pagina's lang worden afgekraakt omdat bokt vindt dat ze te zwaar zijn voor hun pony's. Hebben jullie enig idee wat dit kan doen voor het zelfbeeld van zo'n kind ? Als je alle opmerkingen dan even bundelt, tja, dan krijg je dit als in mijn post. Irritant, hé 
)
)