mijn kids met hun pony's opnieuw @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pNg

Re: mijn kids met hun pony's opnieuw @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 02:28

Ik vind het er leuk uitzien hoor. leuk dat je kinderen zoveel plezier hebben in het omgaan en rijden met paarden!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 05:23

Leuk topic.

Andere topic had ik ook gelezen, maar had daar geen zin meer om te reageren. Het leek me duidelijk een momentopname, ik bedoel als ik een foto maak van m´n paard in de eerste 5 minuten dat ik rijd, dan ziet het er ook niet uit, maak ik 20 minuten later een foto dan krijg je een heel ander beeld.

Wat een schatjes heb je daar rondlopen (2- en 4 benig)

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:32

Ik vind dit er idd veeel vriendelijker uit zien! succes ermee,

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:36

Dit ziet er al heel anders uit, super hoor! OK dan!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:38

TS vindt je dit er zelf nou ook niet veel beter uitzien als je objectief dit topic en je andere topic vergelijkt?
Zou zeggen laat de kids lekker bitloos/met snaffles rijden zo'n shank komt nog wel.

zinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:18

Leuk dat het ook met zo'n leuke en gezellige manier kan!
ga zo door! Knipoog

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:25

Valt wel op dat dit topic lang zo hard niet gaat, he? Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:31

Wow, dit geeft echt een stuk rustiger beeld. Heel leuk! Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:36

vind het er netjes uit zien hoor
en op bokt wordt je nu 1maal snel afgeschilderd voor iets.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:38

Dit ziet er een stuk vriendelijker uit... lekker lol met je knol..
In het andere topic heb ik niet gereageert, was al genoeg gedaan, maar zo lekker bitloos/ normaal bitje ziet er top uit....

leuke pony's ook

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:50

ziet er leuk uit,ik heb je andere topic even bekeken....tja...
als je praat over een handrem..maar goed dan had ik gisteren maar moeten reageren.(had wat anders te doen..)
maar dit ziet er een stuk vriendelijker uit,jong geleerd oud gedaan zeggen ze weleens...

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:23

Irritant commentaar bij de foto's zeg. Je maakt je punt ook wel duidelijk door gewoon een nieuwe reportage foto's neer te zetten. Klaar.
Ik heb het andere topic net even bekeken en snap sommige reacties best. Het is makkelijk om iemand op grond van die beelden te veroordelen. Deze beelden zijn veel prettiger, maar denk je hiermee excuses los te krijgen?

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:45

Ja, laten we het nu over het commentaar bij de foto´s gaan hebben Clown Clown Clown
Er mogen nog wel een paar pagina´s bij he Tong uitsteken

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:52

Zou toch eigenlijk graag willen zien of de oudere en wijzere met hun commentaar elke dag betere foto's kunnen plaatsen??

Kinderen moeten leren. Manege paarden hebben het soms echt zwaarder dan deze pony's.

En eerlijk gezegd vele prive paarden ook. Moet je foto's van een paard dat in een krul getrokken wordt wel mooi vinden? Waar iemand zijn handen zo neerzet dat de mond alleen dicht blijft vanwege de dubbele neusriem? En dat elke dag maar weer, want die ruiters weten het beter......

Ze heeft gewoon door haar maatje nog niet genoeg overwicht. Door haar zelfvertrouwen te geven rijdt ze toch. En kinderen mogen ook leren om wat aan te pakken, anders gaan pony's alle kanten op. Dan krijg je pas gevaarlijke praktijken voor pony en kind. Gaan de pony's echt niet dood aan. En als het te vaak fout gaat, is anders ook de lol er snel vanaf.

Mijn zoontje is 10 en ong 1.45m en weegt 33 kilo. Die moet ook meer rijden en heel overtuigd zijn op mijn d, maar ook op zijn shet. Anders is het net een mug. Hij rijdt dan wel met trensje, maar ook met een klein spoortje, anders komt het niet over....Nou, klaag me maar aan. Of kom eerst echt kijken en let eens op jezelf.......pppffffffff

Succes verder met de meiden.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:53

Dit ziet er echt veeel beter uit dan je andere topic! Haha! Je kinderen hebben er duidelijk plezier in (en de pony's ook) ga zo door. Pling

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:58

Wat een leuke foto's!
Het lijken me heel fijne pony's voor de kinderen en wat hebben ze een plezier, heerlijk!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:59

superpony schreef:
Zou toch eigenlijk graag willen zien of de oudere en wijzere met hun commentaar elke dag betere foto's kunnen plaatsen??

Kinderen moeten leren. Manege paarden hebben het soms echt zwaarder dan deze pony's.

En eerlijk gezegd vele prive paarden ook. Moet je foto's van een paard dat in een krul getrokken wordt wel mooi vinden? Waar iemand zijn handen zo neerzet dat de mond alleen dicht blijft vanwege de dubbele neusriem? En dat elke dag maar weer, want die ruiters weten het beter......

Ze heeft gewoon door haar maatje nog niet genoeg overwicht. Door haar zelfvertrouwen te geven rijdt ze toch. En kinderen mogen ook leren om wat aan te pakken, anders gaan pony's alle kanten op. Dan krijg je pas gevaarlijke praktijken voor pony en kind. Gaan de pony's echt niet dood aan. En als het te vaak fout gaat, is anders ook de lol er snel vanaf.

Mijn zoontje is 10 en ong 1.45m en weegt 33 kilo. Die moet ook meer rijden en heel overtuigd zijn op mijn d, maar ook op zijn shet. Anders is het net een mug. Hij rijdt dan wel met trensje, maar ook met een klein spoortje, anders komt het niet over....Nou, klaag me maar aan. Of kom eerst echt kijken en let eens op jezelf.......pppffffffff

Succes verder met de meiden.

Amen!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 12:20

Bonita_Bon schreef:
Irritant commentaar bij de foto's zeg. Je maakt je punt ook wel duidelijk door gewoon een nieuwe reportage foto's neer te zetten. Klaar.
Ik heb het andere topic net even bekeken en snap sommige reacties best. Het is makkelijk om iemand op grond van die beelden te veroordelen. Deze beelden zijn veel prettiger, maar denk je hiermee excuses los te krijgen?

neen, hoor, niets te excuses, hoe kom je erbij ???
Zo zit ik niet in elkaar, hoor !! komaan zeg Cool

Het waren wel allemaal dingen die geschreven zijn door bokkers. Ik wou ermee maar even aantonen dat het moeilijk is om af te gaan op één of twee foto's, waar een frisse pony op het één of ander fel reageert binnen de eerste 5 minuten van de les. En ik wou ook even aantonen dat sommige opmerkingen voor de TS als kwetsend kunnen ervaren worden.
Kijk, ik ben al wat van leeftijd Haha! , en ik kan één en ander hebben. Maar ik heb al topics zien voorbij komen waarin jonge meisjes pagina's lang worden afgekraakt omdat bokt vindt dat ze te zwaar zijn voor hun pony's. Hebben jullie enig idee wat dit kan doen voor het zelfbeeld van zo'n kind ? Als je alle opmerkingen dan even bundelt, tja, dan krijg je dit als in mijn post. Irritant, hé Clown

@superpony : amen ! Afgod

Ik wou het alleen niet zelf zeggen, want ik vind niet dat ik mij moet verdedigen. Mijn kids doen het prima, de pony's ook en we zijn heel erg gelukkig en tevreden met elkaar ! Dat je soms als eens iets probeert, en het mislukt, ja, dat zijn dingen die gebeuren. Vork
Laatst bijgewerkt door sevke op 10-04-08 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:23

ziet er heel erg leuk en vriendelijk uit, de dieren hebben lol en de kinderen ook... ik heb je andere topic ook gezien, ik vond eigenlijk wel dat er daar overdreven werd. je kinderen rijden met een onwijs zachte hand en de teugels hangen eigenlijk op alle foto's los.

Nog super veel plezier ( en dat zal ongetwijfeld wel lukken Haha! )

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:24

Ik had je vorige topic ook gezien niet gereageerd wegens het gezeik.
Maar idd de foto`s zagen er niet fijn uit maar goed dat zijn ook moment opnames geweest en ik had wel het idee dat je goed bezig was met je kinderen en pony`s hoor.
En ik vind het erg leuk om te zien hoe leuk ze met elkaar zijn.

giannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:31

heb beide topics gezien van je kids en wil zeggen dat ik het geweldig vind!!
rij zelf ook western en zoals ik je kids zie rijden hebben ze er lol in en snappen het principe van de western 'LOSLATEN'.
ziet dat zowel ruitertjes als paardjes het naar hun zin hebben en op elkaar ingespeeld zijn, super.

en dan nog één ding, als deze beestjes daadwerkelijk zo slecht verzorgd zouden worden en ruw blablabla mag diegene die dit vind mij uitleggen hoe zo'n jong en dun meisje dat paardje zo gemakkelijk zonder bit door de bak kan laten hobbelen. dan zou hij toch het rit met haar aannemen of haar eraf werpen...?

ik vind het echt gaaf! jammer dat jullie zover weg wonen!;)

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:32

Ik heb je vorige topic niet gezien maar deze titel sprak me aan.
Ik hou van kinderen die lol en plezier met hun pony beleven en dat is wat ik hier zie.
Ik heb zelf een neefje van zes jaar (bijna zeven) en hij rijd zo af en toe op mijn shetje. En denk nou niet dat het al een anky is! Kom op zeg, mensen! Het zijn kinderen hoor! En volgens mij hebben de pony's er ook lol in!

Kortom: leuk beeld en veel plezier nog met de pony's!
(ik ga toch nog stiekem even in het andere topic kijken Knipoog)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:37

ik had gister geen commentaar op je ponies en hun manier van rijden maar op jou.

Je weet hoe bokt is, van te voren geef je al een seintje dat je verwacht dat men over de 1e foto gaat vallen.
Als je dat al weet, waarom plaats je dan in godsnaam zo'n foto dat is vragen om problemen.

Maar heel veel plezier met je paardjes *LOL*

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:38

Ziet er goed uit zeg Lachen
Goede manier om met de pony's om te gaan, kinderen en pony's vinden het allebei super! Knipoog
Veel beter als in het vorige topic!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:43

Afbeelding

Die durft! Dat wordt later een ware stuntruiter! Erg leuk om deze foto's ook te zien Vork