Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Milly_ schreef:och wat schattig op die grote pony!natuurtalentje hoor! ze leren het ook zo rap als ze nog zo klein zijn, heel relaxt zonder angsten. Mooi meisje is het ook!
timilon schreef:ey eri,leuke foto's joh!!(en alweer 7 jaar....wat gaat de tijd toch hard!!:O)
maar ik denk niet dat je eraan ontkomt om dalijk een wedstrijdpony aan te schaffen hoor....

monica08 schreef:Heeft ze het niet koud?al die anderen zitten ingepakt en zij in een shirtje
ziet er heel leuk uit! Vind het erg knap dat zo goed kan rijden!

Naaltje schreef:eer, dat kind van je heeft talent!!
ik vind het echt super eruit zien![]()
je weet waar je dr heen moet brengen voor een ''tussendoorlesje'' he
nobillity schreef:Ziet er goed uit hoor
Gaby rijd heel netjes
Mag ik dr een x int echt bewonderen
Flutterby schreef:hey eer!
gaby is wel een echt talent hoor, ze rijd heel netjes
(ik moest altijd nadenken in het begin: 'sta zit sta zit sta zit' haha )
alleen heeft ze nog een beetje moeite om in de galop te blijven zitten op haar kleine kontje
Sussie85 schreef:Het is al weer even geleden dat ik je dochtertje heb gezien, maar ze is alweer flink gegroeid zeg! Niet verbazingwekkend dat je er niet onderuit kwam om haar op paardrijles te laten gaan. Als ze het doorzettingsvermogen van jou heeft wordt het een echt toppertje! Die wedstrijdpony die gaat er dan ook wel komen!
Tijgertje86 schreef:Die kleine kinderen blijven leuk! Ze hebben er duidelijk plezier in en zijn vaak enorme paardengekken. Ik vind de foto's een leuk beeld geven. Ze rijden 'veilig' in een treintje, voor die kleine ukkies is handiger. Er komt vanzelf een tijd dat ze de hele les verdeelt door de bak rijden. Ik wens je dochtertje veel paardenplezier toe!
komt allemaal vanzelf goed
haike schreef:Ziet er echt goed uit Erica! Lijkt echt heel simpel zo rond te rijden, of haar helemaal geen moeite kost in balans te blijven op een voor haar toch grote pony. Lichtrijden ziet er ook netjes uit.
Straks ponytje kopen voor wedstrijden? Als ze nu goed groeit kan ze over paar jaar weer op Vienna
dan geef ik gaby ondertussen een paar schoppen onder der kont zodat ze wat groter wordt

eertjuh22 schreef:Sussie85 schreef:Het is al weer even geleden dat ik je dochtertje heb gezien, maar ze is alweer flink gegroeid zeg! Niet verbazingwekkend dat je er niet onderuit kwam om haar op paardrijles te laten gaan. Als ze het doorzettingsvermogen van jou heeft wordt het een echt toppertje! Die wedstrijdpony die gaat er dan ook wel komen!
kleine meisjes worden groot he![]()
![]()
als ze straks wedstrijdjes wilt gaan rijden enzo, zal ik ze dan ook opgeven bij de HJR. mag jij ze les geven

En wat rijdt ze supernetjes!! Wens dr nog maar heel veel rijplezier, die gaat het nog ver schoppen

Mies_Apollo schreef:*grappig om te zien dat de ponys waar ik op heb leren rijden nog rond hobbelen!*