V-Power meer in de oprichting (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Re: V-Power meer in de oprichting (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 09:47

@Sjaantje, dankjewel. Hmm over mijn onderbeen, ik vind het nu nog wel meevallen, maar ik heb daar inderdaad wel de neiging toe om ze te ver naar voren te leggen, de beugels korter doen heeft hier eigenlijk niet zo heel veel mee van doen bij mij (dan kom ik ook weer met mijn knie iets minder mooi te liggen als ik ze korter doe). Het is puur dat ik er op moet letten dat ik recht blijf zitten en mijn benen iets meer terug leg.
@Fieke, vind het vooral leuk om te horen dat ook anderen vooruitgang zien en niet dat ik het alleen voel. Zo heel veel schwung heeft hij natuurlijk ook nog niet en dat is moeilijk vast te leggen op een plaatje, maar we gaan voor meer natuurlijk Vork
@Tender, jawel het een voor het ander, ook die lengtebuiging komt wel.
@Nathalie, ik pak ook wel kleine stukjes middendraf en weer terug, maar hij vindt het vooral moeilijk om te verruimen en daarom pakken we nu ook nog langere stukken, zodat hij wat langer de kans heeft om mooier voor weg te komen. (in eerste instantie kwam hij helemaal niet van de grond). Maar dat zijn achterhand er meestal beter bij moet heb je helemaal gelijk in. Nee, helaas Nederweert kan ik niet starten ivm een menwedstrijd dat weekend, dus voor mij is de eerste selectie pas in Beesel.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:51

Als ik tijd heb kom ik dan wel even kijken Ja. Wat mij ook heel erg goed helpt is SB en TR op de volte (5 mtr in stap en 10 mtr in draf) moeilijk oefening maar worden ze ook mooi los van. Succes in roggel Haha!

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:50

erg netjes van jullie ! Haha! m kunnen jullie wel als ik het zo zie

Pardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:08

Wat een lekker dier zeg! Kwijl En wat een ontspannen beeld! Ga zo door!!! OK dan!
Heb wel nog 1 zeur puntje, je steekt je onderbenen een beetje af naar voren toe. Probeer ze netjes onder je te houden, dat zou het plaatje mooi afmaken *LOL* .

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:51

@ Stephanie: ik heb niet gereden in Maasbree, gelukkig maar want die was met z'n korte beentje in de modder blijven steken Knipoog

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 14:10

@Nathalie, bedankt voor je tip ik ga het zeker eens uitproberen. Lachen Ben jij inmiddels al M2 gestart?
@Pardon, dat zei Sjaantje ook al, ik ga er zeker op letten.
@Suzy, ach zo erg was het niet hoor in Maasbree, althans in mijn ring kon je goed rijden, ik had nog niet eens schroeven (want had nog geen schroefgaten Bloos )

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:34

Ziet er erg netjes uit, Stephanie!!
Erg lief ook, die laatste foto.