Bippoli(v. Flemmingh) en Semiro aan het werk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Virginie

Re: Bippoli(v. Flemmingh) en Semiro aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:45

je hebt nog een fan bij voor de helene-bip combinatie!
qua grote enzo vind ik je echt wel perfect passen op bip.

Ik sluit me aan bij de meeste andere: de eerste combinatie zit er het leukste uit.
Misschien spreekt het tweede paardje me minder aan, of klopt de verhouding van de lengte van jou en het paard minder.

je houding:
is in 't algemeen echt wel goed! Als ik commentaar zou moeten geven over je houding,
is er nix dat echt voor alle foto's geldt.
Soms hier en daar wat beter zittn, ergens je hiel wat meer uitdrukken,eventjes wat meer voor je kijken,...
Maar nu ben ik even een pietjeprecies aant uithangen hoor! Bloos

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 11:59

Dank je wel Haha!!

Haha Virginie Tong uitsteken. Zelf kan ik ook het pietje precies uithangen hoor Knipoog.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:11

Mooie foto's hoor helene. Ik vind dat je Bip erg netjes rijdt. Ziet er heel goed uit en weinig commentaar over te geven eigelijk.
Ook met semiro vind ik het er goed uitzien. Heel ander paardje dan Bip vind ik van type. Maar lijkt me wel een goed paardje zo op het eerste zicht.

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:10

Hey Helene! Lang geleden!
Wat is Bipje veranderd! Ze heeft een hele mooie hals gekregen en haar galop is veel verbeterd lijkt het!
Je rijdt ze allebei heel netjes, mijn complimenten! Haha! Ook met Semiro rijd je vlotjes weg, knap als je voor de eerste keer op een paard zit!
Je houding is ook heel netjes!! Misschien nog net wat meer rechtop zitten en in galop een beetje meer op je kont zitten, en dan is het perfect! Haha!
Dikke kus,
Céline X

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:20

Leuk paard!

Probeer alleen op je kont te blijven zitten in galop.

Ziet er verder goed uit. Lachen

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 10:09

Dankje wel Ines, céline en xBibi!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 23:39

Dat zijn weer leuke foto's Helene! Ja
Vind jou en Bipje idd ook een hele leuke combinatie Lovers
Semiro vind ik een ietwat 'zwaarder' paard. Jij staat meer met een paardje zoals Bip Knipoog
Mr dat neemt niet weg, dat het rijden er bij allebei heel fijn en ontspannen uitziet! Lachen

Je geeft zelf je werkpunten al aan, dus die ga ik niet herhalen.. je bent er duidelijk mee bezig en je merkt het zelf al op. Da's het belangrijkste en het begin van verbetering Lachen
In alle geval mogen de eigenaars zich gelukkig prijzen met iemand als jou denk ik Knipoog Die kunnen gerust zijn dat ze goed verzorgd en fijn gereden worden.
Nog heel veel succes en plezier. En met het rijden van veel verschillende paarden en pony's, leer je heel veel! Knipoog