ankem schreef:Lekker robuust paard, houd ik wel van.
Ruiter zit scheef, let maar eens op de lengte van de beugels. Is zeker een punt van aandacht vind ik.
Valt mij idd ook op dat mijn zusje af en toe scheeft hangt. Idd een punt van aandacht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ankem schreef:Lekker robuust paard, houd ik wel van.
Ruiter zit scheef, let maar eens op de lengte van de beugels. Is zeker een punt van aandacht vind ik.
ThessaKeizer schreef:Echt een heel gaaf paard zegVerder vind ik dat iedereen maar lekker voor zichzelf uit moet maken wat te dragen tijdens een les, al zou ik er ook niet zo bij gaan rijden, maarja ik rij altijd in rijbroek, laarzen en heb een cappie op me kop, maar nogmaals dat is ieder voor zich.
Wat me opviel, is die bakrand nou zo laag? Zou wat voor die boef van mij zijn hahaha, die zou er zo overheen gaan![]()
Groetjes Thessa en Aike
Maar goed, t is maar net wat je belangrijk vind toch
. Maar het zou inderdaad verstandiger zijn! 

En je teen

casperrr schreef:Ik vind het echt een retegaaf paard
Maare nu heb je wat gezegd hoor over die cap, nu komt heel het kippenhok (lees: bokt) los
t was ook eigenlijk sarcastisch bedoelt omdat mensen daar altijd zo over kunnen blaten. De hint is alleen niet gesnapt hahaha. bedankt voor je compliment! 

.
en dus echt altijd heel veel geluk gehad, nu al jaren áltijd een cap op, want het hoeft maar één keer mis te gaan...
Hij is echt leuk! Mooie gangen!
supertammy schreef:Wat is Flint toch een geweldig dier!Hij is echt leuk! Mooie gangen!
![]()
Ziet er goed uit Samantha, fijn dat je zusje er ook zo op weg rijdt. Je zus komt me overigens wel heel erg bekend voor.
zammetje schreef:casperrr schreef:Ik vind het echt een retegaaf paard
Maare nu heb je wat gezegd hoor over die cap, nu komt heel het kippenhok (lees: bokt) los
t was ook eigenlijk sarcastisch bedoelt omdat mensen daar altijd zo over kunnen blaten. De hint is alleen niet gesnapt hahaha. bedankt voor je compliment!
Hij lijkt lekker te lopen bij je zusje, Sam! 

hoe is het met teen???