Just Lord Jac @ les (filmpjes, western)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Re: Just Lord Jac @ les (filmpjes, western)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 15:28

heey annika!! jaa hij gaat al hard he Haha!
is goed kom maar snel een keer mee!! gezellig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 15:33

Zeg waarom staat dit nu bij HAW? Wij willen je ook wel zien op WN ITP hoor Sigaar

Mooi paard! De filmpjes zien er leuk uit. Als je alles goed onder de knie hebt kan je echt de puntjes op de i gaan zetten. Heeft hij sliding plates? Wie zijn zijn ouders eigenlijk?

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 17:11

Heey heb ook een topic staan bij WP ITP alleen niet veel reacties gehad Tong uitsteken
Hij heeft wel plates maar niet de goede voor hem dus moet nog aangepast worden
zijn afstamming is HC mister majdr jac x del s wimply dell x hollywood jac

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:04

Volgens mij moet je iets meer op je zit rijden en minder aan de teugels. Vaak zie ik je een beetje trekken. Probeer er aan te werken Lachen!
Mooi dier trouwens

Super_Lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 20:43

Mijn reactie toen ik het 1ste filmpje zag was egt woooow! heb er mijn mama bij geroepen om te komen kijken Haha! ik heb van western wel geen verstand maar vond het wel supper leuk Knipoog

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:20

Ziet er goed uit, hoor ! Alleen, ik zou hem ietsje losser laten in de mond tijdens de stop. Ziet er verder wel fijn uit, het komt zeker goed met jullie ! Mooi paard ook trouwens. Rijden jullie wedstrijden ?

Helina0611

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:29

Miss_Montana schreef:
Zeg waarom staat dit nu bij HAW? Wij willen je ook wel zien op WN ITP hoor Sigaar

Mooi paard! De filmpjes zien er leuk uit. Als je alles goed onder de knie hebt kan je echt de puntjes op de i gaan zetten. Heeft hij sliding plates? Wie zijn zijn ouders eigenlijk?

ziet er goed uit, Ik zat ook al te kijken bij WN ITP kon je ook niet vinden.
heb zelf ook les vind het nog altijd erg moeilijk.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 21:36

Dankje voor de reactie Haha!

@sevke ja heb je wel gelijk in mag bij de stops wat meer los laten. ik rij nog geen wedstrijden met hem zijn we (ik) nog niet klaar voor maar als het strakjes wat beter gaat ga ik wel wedstrijden rijden met hem.

@Helina0611 makkerlijk is het zeker niet haha ik moet echt nog veel leren maar het is wel heel leuk!! mijn topic in het western gedeelte is al heel ver naar beneden gezakt door weinig reacties...

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 08:20

Mooi paard! Je rijdt er ook heel leuk mee, alleen zou ik hem ook proberen iets meer op eigen benen
te laten lopen, ik vind het nu er een beetje gespannen uitzien. Ook in de spin, rollback en in de stop moet je eraan werken om zijn rug rond te laten blijven, niet hol, dan zal hij automatisch ook losser worden vanvoor. Veel inbuigoefeningen doen, en veel overgangen uiteraard, veel basiswerk erbijhouden, niet teveel concentreren op snelheid en show, eerst de puntjes op de i van je basiswerk, dan komt het zeker goed! Mooi duo! Haha!

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 09:19

ziet er goed uit!
wat je bedoelt met de stop ken ik, ook ik heb dat probleem met mijn paard, als ik stop gooit hij zijn hoofd omhoog en lijkt het alsof ik trek, terwijl ik toch echt alles op mijn zit doe. maja mijn paard heeft pas sinds 2 maanden slidingijzers en vind het allemaal nog een beetje eng dat ie 'doorglijd'

de spin ziet er zeker voor zon jong paard goed uit, probeer het alleen iets gecontroleerder te doen en iets rustiger. omdat hij het nu zo snel doet, laat hij zijn been niet goed staan en dat is zonde.

verder heel veel plezier samen!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 10:23

@AstraGirlie wat ziet er gespannen uit in de spin?? teugels hangen daar los heb daar bijna geen contakt met de mond.. en het is naturlijk niet dat hij "in de krul" blijft tijdens de spin het is juist de bedoeling dat hij zijn neus naar voren duwt... zeker ivm balans. Ik ben ook juist heel veel bezig met de basis alleen die staan niet op film. en we zijn juist bezig om met veel dingen de rust en in de krijgen hij is nogal hyper haha. daarom zie je ook dat ik begin met in stap naar de overkant als hij rustig is aandraven als hij daar rustig is dan pas aangaloperen. normaal galopeer je gelijk naar de andere kant.

@playboysches dankje voor je reactie!! fijn is dat he als ze dat doen haha. bij mij thuis heb ik een bodem in de bak waarbij ik niet kan stoppen die is daar niet geschikt voor hij heeft 2 weken bij een vriend van mij gestaan omdat ik op vakantie was daar heeft hij dus pas leren gleiden dusja dan krijg je dit haha zodra hij stopt gooit hij idd zijn hoofd de lucht in ook al stop je hem met zijn zit maar dat komt vast wel goed Haha! met de spin heb je inderdaat gelijk zag ik later ook terug hij blijft niet goed op zn plaats erg jammer ben ik nu hard mee bezig om dat wat gecontroleerder te doen Lachen

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:33

Nou ja, gespannen is weer een groot woord, ik bedoel alleen dat hij iets rustiger zijn passen mag af maken en zelf meer zijn rug boller moet maken, hij moet meer op zijn achterhand draaien zeg maar met een bolle rug, maar da's natuurlijk de afwerking Lachen
Goed dat je hem ook momenten van rust geeft, ik heb zelf ook zo'n driftkikkertje die het moeilijk vind om rustig te blijven tijdens de oefeningen, maar dan moet je juist extra aandacht geven aan die basis, dat is idd een goed werkpunt! Veel succes nog!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 12:26

dankje ik ben heel erg bezig om de rust er in te krijgen maar gaat steeds beter

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:50

Ik vind de spin er super uit zien hoor.. en de stops ook wel.. hij moet er alleen nog iets meer handigheid in krijgen maar je bent al zeker op de goede weg Haha! succes ben benieuwd naar meer... roap je trouwens ook?

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 13:20

Dankje Haha! ik doe alleen reining