Verder je handen idd iets meer dragen en niet zo in elkaar duiken.
Verder valt je houding heel erg mee hoor!
Succes en veel plezier met haar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
..
moire schreef:Weet je wat Nymfa voor een afstamming is?? ze lijkt echt enorm op die van mij, hoewel die een iets langere hals heeft.
mijn merrie is een Jester (Wolfgang) x Sultan.
Het is altijd wennen om weer zomaar met een vhz zadel te rijden. Na een tijdje is je houding hier ook weer goed!
mooi kleurtje heeft ze trouwens!
ik verwachte na de beginpost een slechtere houding maar het viel me heel erg mee!!ericalucasz schreef:maar mag idd af en toe iets minder diep. Foto5 en 9 geven wat dat betreft een fijn(er) beeld.

Rianneke schreef:ik vind haar te diep lopen terwijl dit paard heel makkelijk hoger kan lopen... dat is misschien ook wel de reden dat ze zich nu (soms) zo sterk maakt.

. Zal over een week of twee wel weer foto's posten
KG_Images schreef:Sorry, daar ga ik niet op reageren
KG_Images schreef:Rianneke schreef:ik vind haar te diep lopen terwijl dit paard heel makkelijk hoger kan lopen... dat is misschien ook wel de reden dat ze zich nu (soms) zo sterk maakt.
Sorry, daar ga ik niet op reageren
Bedankt voor de berichtjes![]()
Ik ben momenteel heel erg met m'n houding bezig, gaat al veel beter. Zal over een week of twee wel weer foto's posten
grapje)
Heb ze al vaak zat voorbij zien komen, zo leek me even beter. KG_Images schreef:want niet ieder paard is op dezelfde manier te rijden