shamyrah schreef:Wat een schitterende merrie. Ik vind dat de foto's voor zover te beoordelen zijn er goed uitzien. Het geeft een ontspannen beeld. Nog wel wat te diep, maar voor zo kort onder het zadel, mag je erg trots zijn op haar en op jezelf. Doe maar rustig aan met haar, je komt er wel met zo'n topper. Gaat ze dit jaar ook voor de keuring, want als ik het goed heb, heb ik eerder iets gezien dat je daar mee gewacht hebt omdat je haar te jeugdig vond ( misschien was het ook wel een ander paard). In ieder geval veel succes.
Ik word helemaal verlegen van je compliment!Ze ontspant al aardig. Ze is nog wat zoekende en daarom rijdt ze soms gauw te diep.
Het klopt dat ze afgelopen jaar nog niet naar de keuring is geweest. Ze komt wel uit predikaatrijke afstamming, dus dat wil ik graag zo houden. Als ze voldoende uitdijt, dan gaan we naar de keuring en anders wordt het volgend jaar. (niet later). Ze wordt half juni pas 4 en groeit nog steeds. Ben zelf ook erg benieuwd hoe ze daar gaat presteren. Ze kan soms zo gaaf lopen. Dan veert ze en is ze echt aan het showen. Ik zal daar eens een filmpje van maken! Zelf vind ik dat ze dat dan ook moet doen op de keuring
@ tara_doris: dank je wel!
Abrahams schreef:Hee dat ziet er goed uit. Ik blijf het een leuke merrie vinden! Sta jij nou bij Bastiaans in de Noord Beemster?
Klopt, ze staat daar nu. Omdat mijn bak thuis te klein voor haar is. Any Moment staat wel gewoon bij mijn ouders. Zsazsa kan hier nog even meer paard worden en de opvoeding krijgen die ze nodig heeft. En een grote rede is ook, dat mijn vader vandaag een nieuwe knie heeft gekregen (hij kon echt niet meer lopen en dat gaat niet met een jong paard). Dus dat herstel wacht ik af...
HocusTivoli schreef:Mooi paardje hoor! Ziet er echt goed uit! Rhodium geeft toch wel erg fijne nakomelingen!
Misschien een tip: Je beugels een gaatje korter. Doe ik bij m'n jonge beestje ook. Dan heb je net even wat meer balans. Is ook wel fijn als ze een keer een sprongetje maken!![]()
Ze maakt geen gekke sprongen, maar dat klop ik gauw af! Is en blijft een jong paard. Maar bedankt voor je tip, zal het eens proberen. En daar vanuit weer een gaatje langer. Verder bedankt voor je compliment!
@ Lefoe: Hoi Em!! Ja, erg he, mijn houding! Vind het zelf schandalig hoe ik met mijn benen zit. Op Any Moment zit ik helemaal niet zo. Kom gauw een keer mee om Zsazsa IRL te zien!! Maar ja, ik ben eerder jou verschuldigd om Temptation IRL te bewonderen...
@ Bonnie_Theun: Is goed hoor, ik begrijp wat je bedoelt. Verder vind ik het voor mezelf minder storend dat mijn rug of foto 2 wat hol is, eerder op de overige foto's dat ik mijn benen niet langmaak en mijn hakken uit druk, want dat doe ik op foto 2 juist weer wel. Dus het is maar net hoe je het bekijkt, toch?!
En je vind het een mooi paard, dus daar ben ik trots op!
Nu nog meer aan mezelf werken
@ Skip_Bo: dank je! Als ik het over zwarte parel zsazsa heb, dan weet je de volgende keer dat je weer naar een topic van ons kunt spieken... Ben ook erg blij met haar!
@ cinv: dank je. Ik vind zelf ook dat we vooruit gaan. Is nog lang niet bevestigd B klaar, want ik wil haar laag en rond kunnen rijden op elk gewenst moment. Maar dat komt vanzelf. We trainen gewoon lekker rustig door. Geen haast!

Wat een punten... net geen 3!

wat een mooi paard! volgens mij ken ik jou van manege purmerbos.. ik reed viertal samen met linda en renske..