lynne8 schreef:Jeetje je rijd een paard in zonder cap!! lekker onverantwoord!!
voorderest wel een erg mooie haf!
Achja
Gelukkig is dat ook al 7 keer gezegt
haha!Het is inderdaad onverantwoordelijk van MIJ
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lynne8 schreef:Jeetje je rijd een paard in zonder cap!! lekker onverantwoord!!
voorderest wel een erg mooie haf!
Gelukkig is dat ook al 7 keer gezegt
haha!
ziet er goed uit meid
wat een lekker dier is Axel toch
ook spreken qwa cap
maar met Natas zo vlak naast je vertrouw ik er helemaal op dat er niets fout gaat.
mirgino schreef:ziet er goed uit meid
wat een lekker dier is Axel toch
![]()
en ik laat mijn moedergevoelensook spreken qwa cap
maar met Natas zo vlak naast je vertrouw ik er helemaal op dat er niets fout gaat.
en je staat er mooi op![]()
en het commentaar op je zadel ,het kan dat hij te smal is...de bladen hangen niet mooi recht naar beneden
je zadel kiept iets en daardoor lijkt het alsof jij achterin het zadel zit.
welke boom zit er nu in?
maar als Axel het zo goed blijft doen,dan rijden wij binnenkort een rondje buiten
Ik zal dinsdag braaf een cap op doen

Daannn schreef:Leuke haflinger
mooi setje ook
maar dat zie je tog niet van de verte
Sabbientje schreef:Stoute Pinky, hoe durf je zomaar zonder cap erop te gaan *is diep geschokt*![]()
Maar nu over je veel belangrijkere prestatie vanmiddag.
Hij gaat echt vooruit. Hij draafde ook al een stuk meer in evenwicht.
Je zag er wel flitsend uit en ik was even bang dat je de zon ging laten schrikken in je limegreen combi, maar het stond hem wel heel erg knap hoor.
Leuke foto's allemaal
al 13 jaar niet
PinkyBubble schreef:Sabbientje schreef:Stoute Pinky, hoe durf je zomaar zonder cap erop te gaan *is diep geschokt*![]()
Maar nu over je veel belangrijkere prestatie vanmiddag.
Hij gaat echt vooruit. Hij draafde ook al een stuk meer in evenwicht.
Je zag er wel flitsend uit en ik was even bang dat je de zon ging laten schrikken in je limegreen combi, maar het stond hem wel heel erg knap hoor.
Leuke foto's allemaal
Dan moet ik de volgende keer jou cap maar lenen, want ohnee nog meer schokkend nieuws, ik heb niet eens een cap
haha neehoor, ik doe dinsdag braaf een capje op
wennie schreef:Dat met die cap vergeten heb ik ook een keer gehad met inrijden hoor. In mijn enthousiasme helemaal vergeten. Kan gebeuren toch, en er is zo te zien niets mis gegaan.
Ik vind zeker niet dat je te snel gaat. Je verteld zelf dat dit pas de eerste keer is dat je ging draven, dan waren de eerste 3 keer dat je er op zat dus staprondjes. Dat is nog best te doen. Als je intensiever met hem gaat werken (meer draf) zou ik hem wel meer rust geven tussendoor.
Rust is ontzettend belangrijk voor hem, en hij is daar ook echt op gesteld.

Citaat:maar ik was zo enthousiast dat ik hem gewoonweg ben vergeten
Citaat:ik heb niet eens een cap
Silence schreef:Leuke Haf![]()
Let wel op dat je niet teveel van hem gaat vragen in het begin.
Bouw het rustig op.
Goed dat je in ieder geval een zadelmaker laat komen, want dit zadel ligt duidelijk niet goed.
Ik wilde niks zeggen over je cap, maar aangezien jij jezelf nog al heel erg tegenpraat, vraag ik me af hoe het nou eigenlijk zit.
Eerst zeg je:Citaat:maar ik was zo enthousiast dat ik hem gewoonweg ben vergeten
En nu zeg je ineens:Citaat:ik heb niet eens een cap
Dus ik vraag me eigenlijk een beetje af, of je dit beestje zowieso wel inrijd met cap, of dat je nu smoesjes aan het verzinnen bent omdat je er commentaar op hebt gekregen
ben geen pennymeisje van 12 meer, Ik leen de caps van mensen van stal toevallig van wie er dan aanwezig is, is dat zon crime? Aangezien sabbientje 2 caps in haar kast heb liggen kan ik er van haar altijd wel eentje lenen.

Silence schreef:Als je meteen aan had gegeven dat je caps leent, was het wat duidelijker te volgen geweest.
Ik kan dat natuurlijk niet ruiken en dan lijkt het alsof je jezelf tegenspreekt. Snappie
maar geeft niet hoor. 

blokje schreef:Heej, ziet er netjes uit.
Over de cap genoeg commentaar.
Ik vind persoonlijk je zadel onwijs raar liggen. Hij kantelt naar achteren en lijkt wel dat hij van voren omhoog komt. En je zit te ver achter in je zadel. Ik zou toch eens goed naar je zadel kijken. maar het kan aan mij liggen.
blokje schreef:Heej, ziet er netjes uit.
Over de cap genoeg commentaar.
Ik vind persoonlijk je zadel onwijs raar liggen. Hij kantelt naar achteren en lijkt wel dat hij van voren omhoog komt. En je zit te ver achter in je zadel. Ik zou toch eens goed naar je zadel kijken. maar het kan aan mij liggen.
Een paar posts geleden is het al gezegt en zaterdag komt de zadelmaker