3-jarige voor de eerste x @ work op bokt! {1 maand onder de

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moniekk

Re: 3-jarige voor de eerste x @ work op bokt! {1 maand onder de

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:51

t is een mooi paard, maar ik vind m te veel in de krul lopen, te diep en te hoog. probeer m juist voorwaarts neerwaarts te rijen, zoals je m nu rijd heb je de kans dat je m compleet vast. ook vind ik dat je nog niet de juiste balans hebt, ik zie je op somige foto's helemaal uit balans zitten..paard loopt veel op de voorhand
overvraag je paard niet, werk meer aan de basis want die is juist zo belangrijk.. en dan komt de rest vanzelf.. t is nog een jong paard hij moet eerst leren fatsoenlijk op zijn eigen benen te lopen

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:52

Ik zie geen foto's!

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:52

Nouja, hopelijk dringt het door dat dit dus echt niet kan. Een pony net een maand ingereden en nu klierderig dus maar met de kin op de borst. Goede oplossing, niet?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:53

Ik ook niet! Ik denk dat TS de foto's heeft verwijderd?
Jammer toch dat sommige mensen niets kunnen ( of willen) leren van goed bedoeld advies.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:54

wat een kinderachtig gedrag,
als je foto s hier neerzet vind ik dat je ook commetaar moet kunnen verdragen,
ben benieuwd na een nieuw topic van je.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:55

hmm was net zo nieuwsgiergi

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:57

Het is kinderachtig om je foto's weg te halen als je heel veel kritiek hebt gehad, maar de manier waarop mensen hun kritiek geven vind ik ook volslagen debiel. Hou het opbouwend en niet afbrekend, dan heb je veel meer kans dat iemand het van je aanneemt.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:12

MarcoBorsato schreef:
Het is kinderachtig om je foto's weg te halen als je heel veel kritiek hebt gehad, maar de manier waarop mensen hun kritiek geven vind ik ook volslagen debiel. Hou het opbouwend en niet afbrekend, dan heb je veel meer kans dat iemand het van je aanneemt.

Ja...dat vind ik ook. Want waarschijnlijk is de TS zich niet van haar fouten bewust. De meeste mensen hebben het beste voor met hun eigen paard. Ik kan het best snappen, dat als je dan bijv. trots bent op het resultaat, dat het even slikken is als blijkt dat je het toch minder handig aanpakt, dan dat je zelf dacht. Iedereen maakt wel eens fouten, terwijl hij wel denkt het goed te doen.
Daarom kun je idd het maar het beste op een redelijke, goed uitleggende manier zeggen...dan kan iemand er iets van leren. Niet als je zo maar de wind van voren geeft.

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:21

Ik heb het topic niet helemaal gelezen nog, maar ik snap wel waarom iemand de foto's weg gaat halen. Er wordt 1 ding steeds maar herhaald en herhaald op Bokt altijd....Dat iemand foto's weghaalt zegt niets over dat iemand niet wil leren! Misschien heeft ze gewoon geen zin in dat gezeik van Bokt altijd! Dat kan ik heel goed begrijpen! Kijk, misschien zijn de foto's geen prettig gezicht (ik heb ze niet gezien), die kritiek erop zeg!
Als je ook maar per ongeluk een foutje maakt tijdens het rijden en je zet die foto op Bokt, dan krijg je wind van voren gelijk! Dat het ALTIJD zo moet gaan snap ik niet! Komt omdat het via internet is, dan durft iedereen wel zijn mening te geven! Want ik heb nog nooit op de manege bijvoorbeeld zoiets gehoord dat een "slechte" rijder belaagd werd zoals hier op Bokt altijd gebeurd!!!!!(ik zou recht in iemands gezicht dit ook niet durven te zeggen hoor, ik zeg niet dat ik wel altijd alles zeg Knipoog )
-In dit topic valt het trouwens nog wel mee nu ik het heb gelezen, maar het blijft wel zo...-

4de edit: Ik heb ook wel eens gereageerd waarvan ik later denk: Typische bokt reactie, dat vind ik dan ook do dom dat ik dat heb gedaan maarja!
Laatst bijgewerkt door ___Sanne op 06-04-08 16:30, in het totaal 3 keer bewerkt

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:23

sorry ik had ook niet zo mogen reageren,maar vond het echt geen fijn beeld,

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:27

sammy1 schreef:
sorry ik had ook niet zo mogen reageren,maar vond het echt geen fijn beeld,

Applaus...ik vind het echt goed dat je dit zegt!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:27

___Sanne schreef:
Ik heb het topic niet helemaal gelezen nog, maar ik snap wel waarom iemand de foto's weg gaat halen. Er wordt 1 ding steeds maar herhaald en herhaald op Bokt altijd....Dat iemand foto's weghaalt zegt niets over dat iemand niet wil leren! Misschien heeft ze gewoon geen zin in dat gezeik van Bokt altijd! Dat kan ik heel goed begrijpen! Kijk, misschien zijn de foto's geen prettig gezicht (ik heb ze niet gezien), die kritiek erop zeg!
Als je ook maar per ongeluk een foutje maakt tijdens het rijden en je zet die foto op Bokt, dan krijg je wind van voren gelijk! Dat het ALTIJD zo moet gaan snap ik niet! Komt omdat het via internet is, dan durft iedereen wel zijn mening te geven! Want ik heb nog nooit op de manege bijvoorbeeld zoiets gehoord dat een "slechte" rijder belaagd werd zoals hier op Bokt altijd gebeurd!!!!!(ik zou recht in iemands gezicht dit ook niet durven te zeggen hoor, ik zeg niet dat ik wel altijd alles zeg Knipoog )
-In dit topic valt het trouwens nog wel mee nu ik het heb gelezen, maar het blijft wel zo...-

Ben het helemaal met je eens!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:28

hey he kan ik ook sorry zeggen,

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:29

O, maar ik durf het ook wel in iemands gezicht te zeggen hoor!
Dat er soms erg grof wordt gereageerd daar heb je gelijk in, maar dat is nu eenmaal BOKT. Is al jaren zo en zal, ben ik bang, ook net zolang blijven als bokt bestaat.
alhoewel het soms wel een tikkie minder kan

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:32

Kingloveyou, het is niet de bedoeling om je foto's en je tekst maar te verwijderen als de reacties je niet helemaal aanstaan.

En voor enkele anderen heb ik ook nog een boodschap: als jullie werkelijk het beste met een paard voor hebben en graag willen dat de TS haar rijstijl verbetert, dan bereik je veel meer door iets gewoon rustig en netjes te zeggen i.p.v. iemand zo negatief te benaderen.