Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarcoBorsato schreef:Het is kinderachtig om je foto's weg te halen als je heel veel kritiek hebt gehad, maar de manier waarop mensen hun kritiek geven vind ik ook volslagen debiel. Hou het opbouwend en niet afbrekend, dan heb je veel meer kans dat iemand het van je aanneemt.
)sammy1 schreef:sorry ik had ook niet zo mogen reageren,maar vond het echt geen fijn beeld,

___Sanne schreef:Ik heb het topic niet helemaal gelezen nog, maar ik snap wel waarom iemand de foto's weg gaat halen. Er wordt 1 ding steeds maar herhaald en herhaald op Bokt altijd....Dat iemand foto's weghaalt zegt niets over dat iemand niet wil leren! Misschien heeft ze gewoon geen zin in dat gezeik van Bokt altijd! Dat kan ik heel goed begrijpen! Kijk, misschien zijn de foto's geen prettig gezicht (ik heb ze niet gezien), die kritiek erop zeg!
Als je ook maar per ongeluk een foutje maakt tijdens het rijden en je zet die foto op Bokt, dan krijg je wind van voren gelijk! Dat het ALTIJD zo moet gaan snap ik niet! Komt omdat het via internet is, dan durft iedereen wel zijn mening te geven! Want ik heb nog nooit op de manege bijvoorbeeld zoiets gehoord dat een "slechte" rijder belaagd werd zoals hier op Bokt altijd gebeurd!!!!!(ik zou recht in iemands gezicht dit ook niet durven te zeggen hoor, ik zeg niet dat ik wel altijd alles zeg)
-In dit topic valt het trouwens nog wel mee nu ik het heb gelezen, maar het blijft wel zo...-