Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chocotof schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n heel fijn beeld
geven.
Je rijd teveel van voor naar achteren in plaats van
achter naar voor.
(beetje jammer van de modder
) heeft wel wat weg van mijn haffie vind ik 
Chocotof schreef:Je rijd teveel van voor naar achteren in plaats van
achter naar voor.
Ik vind dit er echt super uit zien, wat rijd jij vriendelijk zeg. Echt heel fijn dat Milka zo lekker ontspannen loopt zonder dat je daar van voren aan hoeft te werken zoals je vaak ziet.
Een lust voor het oog als je het mij vraagt, afgezien van het zadel wat idd niet helemaal lekker lijkt te liggen. Hij lijkt van achter wat te laag te liggen zodat het diepste punt verder naar achteren ligt dan waar het eigenlijk hoort. Misschien gewoon op te lossen met een keer laten opvullen? Maar verder ben ik echt vol lof, super! Sok schreef:Chocotof schreef:Je rijd teveel van voor naar achteren in plaats van
achter naar voor.
Kijk jij naar andere foto's dan ik ofzo? Als je goed kijkt, zie je dat ze met vrij open handen rijd, en er duidelijk geen gewicht op heeft, er hangt een boogje in!
Wat leuk om Milka weer eens te zien zeg! Heb het altijd al 1 van de leukste hafjes van bokt gevonden!Ik vind dit er echt super uit zien, wat rijd jij vriendelijk zeg. Echt heel fijn dat Milka zo lekker ontspannen loopt zonder dat je daar van voren aan hoeft te werken zoals je vaak ziet.
Een lust voor het oog als je het mij vraagt, afgezien van het zadel wat idd niet helemaal lekker lijkt te liggen. Hij lijkt van achter wat te laag te liggen zodat het diepste punt verder naar achteren ligt dan waar het eigenlijk hoort. Misschien gewoon op te lossen met een keer laten opvullen? Maar verder ben ik echt vol lof, super!