!Idd je houding zoals je zelf aanhaalt. Tips kan ik niet echt geven over je houding want ik ben er zelf niet zo goed in
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.
en die alle parcourtjes op barragesnelheid rijd.
(originele naam ook
)
evih schreef:Hey,
volgens mij heb ik nog met jou een kamp "dressuur en springen" gedaan in Waregem, twee zomers geleden. Ik reed met mijn New-forest toen mee met de paarden (de kleinste van de hoop). Die bruine die iedereen zooo mooi vonden die alle parcourtjes op barragesnelheid rijd.
Tja, je houding ... het enige wat ik kan zeggen is dat je best er gewoon een lesgever bij neemt die je steeds aanwijzingen kan geven. In Waregem zijn er genoeg die super kunnen lesgeven he.
Groetjes,
Evi en Daily
,met nog een schimmeltje erbij ook? 
) zelf wel meer nageven naar onder toe en zul jij ze ook makkelijker voorwaarts kunnen rijden. Je bolle rug komt ook een beetje omdat je je anden op zijn schouders legt, let dus echt op je handen. En denk zelf ook eens van "Nu ben ik groot, maak je lang!" dan ga je toch vanzelf beter zitten. Lukt het niet maak je beugels dan wat langer als je een beetje dressuur gaat rijden. Normaal zou dat niet aan je beugels mogen liggen vind ik zelf want ik rij namelijk ook vrij kort voor mijn lengte en heb echt niet zo'n bagger slechte houding. En ik zou vooral gaan denken aan een dressuurlesgever als je die nog niet hebt! Oja blijf ook op je kont zitten als je galopeerd!
.
Selinaa schreef:Verder vind ik het echt super dat er een jongen op bokt foto's post vanzichzelf! En je hebt een leeuuk paard!
Veel succes nog met de cross! Ga jij hem uitbrengen in de cross?
en ik ga hem ook niet uitbrengen in de cross
'K zou wel willen
Je weet wat je moet doen dus komt vast wel goed
Nog veel plezier met dat paardje
Met de juiste begeleiding ook
(en die heb je momenteel
leermeesters van paarden
En goede eigenaars ervan
)

Drum is een heel fijn paard, jij heel fijne ruiter
Denken aan wa willy zei hé
sammy1 schreef:foto 10 haha die tong van jou,
ik vind het wel tof een jongen die een topic plaats

oké, je houding, dat geef je zelf al aan, dus daar wordt wrs aan gewerkt en ik ben er zeker van dat dat in orde komt 
(moet zelf ook op mijn houding letten, vandaar
)

(en komen er nog meer foto's
)