4-jarige Drum 1x @ work op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PrietPraat

Re: 4-jarige Drum 1x @ work op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:45

Ik vind het er netjes uitzien hoor Robby Lachen!
Idd je houding zoals je zelf aanhaalt. Tips kan ik niet echt geven over je houding want ik ben er zelf niet zo goed in Knipoog.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 12:38

Ziet er goed uit robby. Leuk paardje. Hij is achter zo te zien idd wat hoger gebouwd. Verder over je houding geef je zelf al aan wat anders moet. Ik zou er ook voor zorgen dat je beugels wat langer zijn. Nu wordt je als het ware een beetje in die houding gedwongen. Schouders moet je echt gaan openzetten. Overdreven eigelijk. Probeer je handen niet te laag te zetten. Je kunt ze beter iets hoger houden, en iets meer in de mondhoeken inwerken om hem voorwaarts neerwaarts te rijden.
Verder leuk paard. Benieuwd hoe hij het in de eventing zal doen.

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:36

Hey,
volgens mij heb ik nog met jou een kamp "dressuur en springen" gedaan in Waregem, twee zomers geleden. Ik reed met mijn New-forest toen mee met de paarden (de kleinste van de hoop). Die bruine die iedereen zooo mooi vond Tong uitsteken en die alle parcourtjes op barragesnelheid rijd.

Tja, je houding ... het enige wat ik kan zeggen is dat je best er gewoon een lesgever bij neemt die je steeds aanwijzingen kan geven. In Waregem zijn er genoeg die super kunnen lesgeven he.

Groetjes,
Evi en Daily

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:41

Ziet er uit alsof je je goed amuseert Robby,
ik denk dat het meeste hier wel gezegd is.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:48

Leuk paardje, ik ben het ook wel eens met je eigen commentaar.
Probeer ook recht op te zitten, op de meeste foto's lijkt het een beetje alsof je voorover valt.
Succes ermee

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:10

Leuk paardje Robby *LOL* (originele naam ook Clown )
je puntjes heb je zelf al gegeven maar het komt goed!
succes dermee allesinds Knipoog

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 15:32

evih schreef:
Hey,
volgens mij heb ik nog met jou een kamp "dressuur en springen" gedaan in Waregem, twee zomers geleden. Ik reed met mijn New-forest toen mee met de paarden (de kleinste van de hoop). Die bruine die iedereen zooo mooi vond Tong uitsteken en die alle parcourtjes op barragesnelheid rijd.

Tja, je houding ... het enige wat ik kan zeggen is dat je best er gewoon een lesgever bij neemt die je steeds aanwijzingen kan geven. In Waregem zijn er genoeg die super kunnen lesgeven he.

Groetjes,
Evi en Daily

Zou kunnen! was jij dan mee met die hele hoop kleintjes?? Knipoog ,met nog een schimmeltje erbij ook?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:36

foto 10 haha die tong van jou,
ik vind het wel tof een jongen die een topic plaats

Selinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:25

leuk paard! Knipoog

Je houding is echt heel slecht, het lijkt alsof je je paard naar onder duwt. Je plaatst ze gewoon op het paard zijn schouders zodat het paard bijna geen andere keus heeft als naar onderlopen! Als je gewoon je paard nageefelijk rijd (met je handen hoger voor het zadel!) en je geeft dan zal ze (denk ik Knipoog ) zelf wel meer nageven naar onder toe en zul jij ze ook makkelijker voorwaarts kunnen rijden. Je bolle rug komt ook een beetje omdat je je anden op zijn schouders legt, let dus echt op je handen. En denk zelf ook eens van "Nu ben ik groot, maak je lang!" dan ga je toch vanzelf beter zitten. Lukt het niet maak je beugels dan wat langer als je een beetje dressuur gaat rijden. Normaal zou dat niet aan je beugels mogen liggen vind ik zelf want ik rij namelijk ook vrij kort voor mijn lengte en heb echt niet zo'n bagger slechte houding. En ik zou vooral gaan denken aan een dressuurlesgever als je die nog niet hebt! Oja blijf ook op je kont zitten als je galopeerd!

Verder vind ik het echt super dat er een jongen op bokt foto's post vanzichzelf! En je hebt een leeuuk paard!

Veel succes nog met de cross! Ga jij hem uitbrengen in de cross?

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:19

Eerst; leuk paard! En tof dat je d'r mee mocht rijden Lachen.

Het rijden ziet er op zicht wel goed uit, maar je moet echt wel letten op je houding en dan vooral op je handen. Als je handen al goed gaan staan zal je ook direct rechter gaan zitten. Vooral bij de galop moet je je handen echt hoger houden, want nu lijkt het alsof je drum naar beneden dwingt, wat niet je bedoeling is. Maar op vele foto's zie je hem wel laag komen en ontspannen dus als je nog juist wat op je houding let komt dat allemaal goed! Lachen

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 21:21

Selinaa schreef:
Verder vind ik het echt super dat er een jongen op bokt foto's post vanzichzelf! En je hebt een leeuuk paard!

Veel succes nog met de cross! Ga jij hem uitbrengen in de cross?

Het is mijn paardje niet Knipoog en ik ga hem ook niet uitbrengen in de cross Lachen 'K zou wel willen Knipoog

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:24

Leuk paardje!!

Je houding tsja er is genoeg over gezegt.. Knipoog Je weet wat je moet doen dus komt vast wel goed Ja Nog veel plezier met dat paardje

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:09

je weet dat er aan je houding moet gewerkt worden dus ik wil niet nog eens alles herhalen. Dit kost natuurlijk tijd en veranderd niet van dag op dag...
Je doet je best me de paarden en ik weet dat je aan je 'fouten' werkt dus dat komt wel goed Lachen Met de juiste begeleiding ook Lachen (en die heb je momenteel Knipoog leermeesters van paarden Haha! En goede eigenaars ervan Tong uitsteken )

Over het niet passen van het zadel ga ik ook niets zeggen en ik weet dat Robby daar ook niets in te zeggen heeft.
Hij krijgt het paard om te rijden zij geven hem het materiaal... Om nu te gaan zeggen tegen hem dat het zadel niet past tjach... dat kan kloppen maar dan is het aan de eigenaars om er iets aan te doen, niet aan Robby... Lachen

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:18

No Anti-Talenter! Haha!
Tzie der echt wijs uit, Robby!
Alles is al gezegt van commentaar, dus ik ga het niet meer herhalen.
Misschien even positief zijn enzo: Je hebt bvb wel een super beenligging! *leer leer* Over het zadel heb jij niks te zeggen, dus misschien deze discussie even afronden Lachen

Jullie zijn super Haha! Drum is een heel fijn paard, jij heel fijne ruiter Knipoog Denken aan wa willy zei hé Knipoog

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:24

Je paard loopt erg ontspannen, dat vind ik er wel super uit zijn, vooral gezien hij nog best jong is, en toch zo ontspannen loopt.

Verder zoals veel al zeggen, je houding is erg slecht, doe je beugels wat langer dat zou ook al heel wat helpen zodat je rechter op komt te zitten, en dat zadel ligt na mijn idee idd niet goed, hij ligt erg achterover.

Verder veel succes samen!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:28

Ga eens met trots op je paard zitten; Rechtop, schouders naar achteren, naar voren kijken, borst vooruit. Dat maakt het plaatje al een stuk beter! Haha!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 11-04-08 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:34

sammy1 schreef:
foto 10 haha die tong van jou,
ik vind het wel tof een jongen die een topic plaats

Hihi dat viel mij ook het eerste op Vork
Vind het ook leuk dat je je foto's plaats met het doel verbeter punten te vragen Knipoog
Mooi paard hoor Haha!

SanneK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:39

Leuk paard! Lachen
alleen je houding is idd wat minder Tong uitsteken
ik zou de beugels een paar gaten langer maken
verder je schouders naar achteren en jezelf langer maken(rechteropzitten)
succes!

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:48

leuk paard! probeer echt wat aan je houding te doen! dan zien de foto's er binnenkort als je eventueel weer foto's zou plaatsen er fantastisch uit!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:13

Echt een leuk en knap paard! Lachen
Ik vind dat je hem netjes rijdt hoor Ja oké, je houding, dat geef je zelf al aan, dus daar wordt wrs aan gewerkt en ik ben er zeker van dat dat in orde komt Knipoog
Als tips: mss er echt op proberen te letten dat je ontspant, en je schouders mooi naar achteren houdt en je paard onder je laat lopen.. ik weet niet of je hier wat mee bent, mr ik als ik op deze punten 'let', dan lukt het meestal wel beter.. Lachen (moet zelf ook op mijn houding letten, vandaar Knipoog )

Wel leuk dat je dit paard mocht rijden, ik vind ook dat het rijden er vriendelijk uitziet (op hier en daar eens een iets strengere, of vaste binnenhand ogend na)
Ben benieuwd naar jou en Tequila binnenkort Ja Knipoog

Nog veel succes en rijplezier! Hopelijk mag je eens meer met dit chique paard rijden *LOL* (en komen er nog meer foto's Lachen )