melis__ schreef:Marije leuke foto's!
haha foto 6
Die peesjes heb ik ook maar dan met bont
dankje 
_Charlotte_ schreef:probeer jezelf lang te maken.. ellebogen langs je zij en handen netjes rechtop

leuke pony,...maar waarom sporen..? volgens mij is ze vlot genoeg zonder toch..? niet dat ik er iets tegen heb ofzo.. maar als een pony toch vlot genoeg is/goed aan het been dan vindt ik het een beetje overbodig.
Sporen draag ik om extra hulp, in de lessen is ze rustiger en reageert ze niet meer op het been en daarvoor dienen de spoortjes 
ikke20 schreef:hej ziet er goed uit hoor galop is erg netjes
Dankje 
_Celien schreef:leuk beestje hoor. Je moet er alleen gebruik van gaan maken dat hij druk is. Ga maar tempo schakelingen rijden, net even iets harder en dan weer terug. Je zal merken dat het weg rennen een uitvlucht is. Je houdt constant net te veel druk op de teugel, daardoor speert hij weg als je je hand even opent probeer hem dus toe te staan. Als hij dan weg speert wens je hem veel succes en dan speert hij maar een half uurtje door hij wordt vanzelf moe. Als hij daarna zelf terug komt beloon je hem en rijd je gewoon verder, zodat hij er aan gewent raakt dat terug komen goed is. Ik zie ook dat je boven lichaam iets naar voren brengt waardoor je onderbenen ook iets los komen. Probeer achterin je zadel te blijven zitten en je onderbenen op de plek te houden, als je meer achterin je zadel gaat zitten zal je ook zien dat als je je als t ware'' jezelf omhoog knijpt in het zadel'' hij al langzamer zal gaan draven. Probeer ook met lichtrijden langer te gaan zitten, zodat je hem eigenlijk dwingt onder je te blijven.
Succes ermee
Ik snap wat je bedoelt. Maar als ik haar laat gaan dan kan je wel uren wachten, dat beestje houd niet op
Bovenlichaam moet inderdaad iets terug.
o0o_Jade_o0o schreef:Volgens mij kunnen we een clubje beginnen.
Mijn pony is zowel qua uiterlijk als qua karakter juist hetzelfde.
Inderdaad proberen niet boos te worden en je geduld te bewaren.
Ziet er erg netjes uit!
Haha 
Jasia schreef:Leuk hoor Marije!
Wisky is écht leuk

Ziet er toch goed uit hoor, je ziet wel dat ze wat druk was maar dat vind ik wel bij Wis passen

Klein raceduveltje

Haha 
Majax schreef:Leuke foto´s Marije! Wisky is echt een leuke pony

dankje