Uckfield gereden profesionele amazone

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Re: Uckfield gereden profesionele amazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 23:54

Bedankt iedereen Haha!
Ze zei over Uckfield dat ze erg rennerig was van haarzelf. Dat ze erg graag wou lopen, maar dat dat ook te maken had met haar evenwicht.
Je kon goed merken dat ze nog groen is ondanks haar leeftijd(7). Ze vond haar wel een leuk paard. En je kon aan haar merken dat ze graag wil leren/werken.

Het zadel is van Marie José. Mijn eigen ligt nu niet goed en deze ligt een stuk beter. Ik mag nu dit zadel voor haar gebruiken.

Sunnymay; Haha ja, perongeluk gedaan. Had helemaal niet in de gaten dat ze allemaal van rechtsom waren Clown
Naar voren kijken klopt idd.
doom; Hier wou ik al met mijn ouders over gaan praten of ik een fysio naar haar mag laten kijken.
Crossmonster; Op welke foto's zie je de tactfouten? (Niet aanvallend of zoiets dergelijks bedoeld, maar om zelf van te leren)
Haar sokken gaan der binnenkort af Lachen
Swiffer; Ik snap wat je bedoeld. Mijn houding is op dit zadel beter ja. Moet er wel nog aan wennen omdat ik normaal niet op een dressuurzadel rij. Maar het zit wel makkelijker.
OoappeloO; Ze is toen ze 3 of 4 was ingereden, en daarna is er erg kort dressuur mee gereden om vervolgens soms mee te springen en de rest in de stal/wei te laten staan. Daarna heeft ze iets langer dan een jaar stilgestaan, en nu is ze ongeveer 1 maand weer aan het werk. Lachen
Ze is idd drammerig van voren.

Ik heb rijfoto's van vandaag, die zal ik vandaag of morgen hier neer zetten. Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 07:11

Foto 3,4,6,10,11,13 op deze foto's zitten er tactfouten in de draf, het verhaal kan iedereen teruglezen in het vorige topic van patty. Daarin heb ik precies uitgelegd hoe je tactfouten kan zien.

Patty, kijk maar eens goed op die foto's naar de beenzetting. Op die foto's staan er of 1 of 3 benen aan de grond, ipv twee benen zoals in de draf hoort.
Lachen

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:58

@ crossmonster: taktfouten ontstaan makkelijk als een paard wat teveel op de voorhand loopt. Het lijkt me dat ze daarmee aan het werk zijn...
Zodra het paard zijn gewicht beter verdeeld heeft zal hij ook beter in de takt blijven.

@ Pattypaard: veel plezier nog met je beestje, gewoon rustig aan opbouwen en er meer spier op krijgen, komt helemaal goed Lachen
Oja... sokken.. en paard heeft ze niet voor niets gekregen hoor. Ieder zijn keuze!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:11

ik dacht al ik ken die bak ergens van........ ( zit twee straten verderop vanu9it ons huis Clown )

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:13

Zo dat paard wordt mooi! Volg jullie topics, echt een leuk dier, veel plezier ermee

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:20

Ach kijk eens aan, onze eigen MJ op bokt! Ik hoorde er op stal al iemand over vertellen, dus denk: zoek eens op Uckfield.

Leuk paardje Patty, ik vond haar op stal al zo mooi.

Bevalt de stage een beetje?

Groetjes,
'eigenaresse van het enige bonte paard op Oppe Stiene'.
Haha!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 19:24

Bedankt Haha!
Crossmonster; A ja ik zie het Lachen
Maanling; Haha bedankt. Ja de stage bevalt echt super Haha!
Misschien tot ziens Knipoog