Ze zei over Uckfield dat ze erg rennerig was van haarzelf. Dat ze erg graag wou lopen, maar dat dat ook te maken had met haar evenwicht.
Je kon goed merken dat ze nog groen is ondanks haar leeftijd(7). Ze vond haar wel een leuk paard. En je kon aan haar merken dat ze graag wil leren/werken.
Het zadel is van Marie José. Mijn eigen ligt nu niet goed en deze ligt een stuk beter. Ik mag nu dit zadel voor haar gebruiken.
Sunnymay; Haha ja, perongeluk gedaan. Had helemaal niet in de gaten dat ze allemaal van rechtsom waren

Naar voren kijken klopt idd.
doom; Hier wou ik al met mijn ouders over gaan praten of ik een fysio naar haar mag laten kijken.
Crossmonster; Op welke foto's zie je de tactfouten? (Niet aanvallend of zoiets dergelijks bedoeld, maar om zelf van te leren)
Haar sokken gaan der binnenkort af

Swiffer; Ik snap wat je bedoeld. Mijn houding is op dit zadel beter ja. Moet er wel nog aan wennen omdat ik normaal niet op een dressuurzadel rij. Maar het zit wel makkelijker.
OoappeloO; Ze is toen ze 3 of 4 was ingereden, en daarna is er erg kort dressuur mee gereden om vervolgens soms mee te springen en de rest in de stal/wei te laten staan. Daarna heeft ze iets langer dan een jaar stilgestaan, en nu is ze ongeveer 1 maand weer aan het werk.

Ze is idd drammerig van voren.
Ik heb rijfoto's van vandaag, die zal ik vandaag of morgen hier neer zetten.