Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) en toen voorzichtig begonnen met rondjes over het erf. Alle plekjes onderzocht waar ze nog niet eerder geweest was, in verschillende routes, en alle rondjes twee à drie keer. eerst in stap (en wederom sommige stukjes op de tenen en af en toe halthouden om doodenge kiezels te onderzoeken
) dan iets sneller in stap, en uiteindelijk zelfs de overzichtelijke stukjes in draf. Dat was al heel knap van Gigi, want ze waren op het erf puin aan het ruimen met een traktor!
) 

cindyhil schreef:Iedereen zegt dat wandelen goed is.
Maar ik ben dus ook bezig met mijn verzorgpony verkeersmak te maken, maar ik heb het gevoel meer controle over hem te hebben als ik erop zit ipv. dat ik ernaast loop!

Ging goed vond dingen eng zoals brievebussen enzo. Klijn schreef:Mensen die fietsen met hun paard, zijn dit kleinere paarden? Ik kan me hier namelijk niks bij voorstellen. Ik heb een jong paard dat nog niet zolang zadelmak is. We zijn een keer naar buiten geweest, gewoon rustig wandelen aan de hand. Ik ben toen samen met een vriendin gegaan omdat ze mega sterk is. Alleen had ik haar buiten ook niet kunnen houden.. niet dat ze zo erg in paniek raakte maar ze maakt zich gewoon heel erg sterk (vandaar dat ik mezelf niet echt zie fietsen met dit paard haha ik zie mezelf er al achteraan hangen)