Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
manic schreef:Helpen troltrensen ook tegen bakkabouters, of is dat weer ander volk?
Rockstar19 schreef:ik gebruik de slof gewoon hij werkt ook goed heb gewoon losjes vast niet te strak en longeren heeft ze nooit gehad in de opvoeding omdat het gewoon niet geleerd is om nu te leren heeft gewoon geen zin om te longeren omdat ze totaal niet snapt en ze heeft altijd gewoon lekker buiten gereden en nooit mee gelongeerd dusja beetje onzin om te doen. Als ik zelf ook nooit doe ook niet nicks om geef om longeren het is meschien goed voor je paard voor de spieren enzo en de achterhand .Hoe ik nu rij met der is ook gewoon, goed dan gebruikt ze ook de achterhand en de spieren. ( welke spieren maargoed) aftoe eens in de bak niet veel ik reed altijd mee buiten en aftoe is de bak dan was alleen voor mezelf om voor me zit te houden en oefeningen te doen verders ook niet. Rij ik ook veel in de bak. Ik rij liever dan dat ik longeer, ik snap jou uitleg ook wel en je begrijpje ook. mijn tekst opzicht voor mijn gevoel harstikee duidelijke.
Sankzzzz schreef:Ik snap er ook niets van!
En ik zou ook eens beginnen met je paard te leren aan de longe te lopen en een goede instructeur te zoeken!
dat heeft paard nog NOOIT geleerd en NOOIT
gesnapt heb al paar gekeerd geprobeerd en heeft nicks opgeleverd ze zelfs door een beroepsruiter gelongerd ging al bijna niet. dus ik hoef paard ook niet te leren het mijn paard niet die van Jullie. Ik zelf wel wat het beste voor mijn paard is, ik rij niet elkedag met de slof gewoon in les alleen en soms tussendoor als ik voormezelf rij.verders ook niet snapt ook wel dat jullie het goed bedoelen tegen over mij ik heb iets van longeren heeft geen enkele zin bij mijn paard .waarom het dan doen?
juksz schreef:Een goede instructeur zou jou niet met slof laten rijden.
Geloof dat je geen idee hebt hoeveel schade je, bij verkeerd gebruik,kunt aanrichten met dat ding!
maar als je net zo lomp op je paard reageert als je dat hier doet, snap ik best dat dat niet lukt. Rockstar19 schreef:ik gebruik de slof gewoon hij werkt ook goed heb gewoon losjes vast niet te strak en longeren heeft ze nooit gehad in de opvoeding omdat het gewoon niet geleerd is om nu te leren heeft gewoon geen zin om te longeren omdat ze totaal niet snapt en ze heeft altijd gewoon lekker buiten gereden en nooit mee gelongeerd dusja beetje onzin om te doen. Als ik zelf ook nooit doe ook niet nicks om geef om longeren het is meschien goed voor je paard voor de spieren enzo en de achterhand .Hoe ik nu rij met der is ook gewoon, goed dan gebruikt ze ook de achterhand en de spieren. ( welke spieren maargoed) aftoe eens in de bak niet veel ik reed altijd mee buiten en aftoe is de bak dan was alleen voor mezelf om voor me zit te houden en oefeningen te doen verders ook niet. Rij ik ook veel in de bak. Ik rij liever dan dat ik longeer, ik snap jou uitleg ook wel en je begrijpje ook. mijn tekst opzicht voor mijn gevoel harstikee duidelijke.
Lielle schreef:kansloos, hier steek ik geen energie in. Als TS zelf niet de moeite wil doen om een normale tekst te schrijven en bovendien alleen maar wil horen dat het geen kwaad kan om met slof/troltrens te rijden, verspil ik er geen tijd aan
Overigens zou ik je wel aanraden om even in mijn profiel te kijken, mss kom je nog voor verrassingen te staan
Ik ben wat minder dressuurruiter dan jij denkt
annepaardoes schreef:Rockstar19 schreef:ik gebruik de slof gewoon hij werkt ook goed heb gewoon losjes vast niet te strak en longeren heeft ze nooit gehad in de opvoeding omdat het gewoon niet geleerd is om nu te leren heeft gewoon geen zin om te longeren omdat ze totaal niet snapt en ze heeft altijd gewoon lekker buiten gereden en nooit mee gelongeerd dusja beetje onzin om te doen. Als ik zelf ook nooit doe ook niet nicks om geef om longeren het is meschien goed voor je paard voor de spieren enzo en de achterhand .Hoe ik nu rij met der is ook gewoon, goed dan gebruikt ze ook de achterhand en de spieren. ( welke spieren maargoed) aftoe eens in de bak niet veel ik reed altijd mee buiten en aftoe is de bak dan was alleen voor mezelf om voor me zit te houden en oefeningen te doen verders ook niet. Rij ik ook veel in de bak. Ik rij liever dan dat ik longeer, ik snap jou uitleg ook wel en je begrijpje ook. mijn tekst opzicht voor mijn gevoel harstikee duidelijke.
Ik gebruik de slof gewoon. Hij werkt ook goed. Ik heb hem gewoon losjes dus vast niet te strak. Longeren heeft ze nooit gehad in haar opvoeding ,omdat het haar gewoon niet geleerd is. Om dat nu te leren heeft gewoon geen zin ,omdat ze hettotaal niet snapt. Ze heeft altijd gewoon lekker buiten gereden en er is nooit mee gelongeerd , dus ik vind het een beetje onzin om te doen. Ik longeerd zelf ook nooit en geef er ook niets om. Ook al is het misschien goed voor de spieren en de achterhand .Hoe ik nu rij met haar vind ik goed, dan gebruikt ze ook de achterhand en de spieren. ( welke spieren maargoed) af en toe reed ik eens in de bak, maar ik reed altijd meer buiten. Als ik in de bak reed, dan was dat meer voor mezelf om aan mijn zit te werken en om oefeningen te doen.Verder ook niet. Rij ik ook veel in de bak (dit snap ik niet) . Ik rij liever dan dat ik longeer. Ik snap jou uitleg ook wel en dat begrijp je ook.
Mijn tekst is opzicht voor mijn gevoel hartstikke duidelijk.
Bedoel je dit misschien?
runningkawa schreef:hihi...
Meisje, als jij zulke goede les had als je hier beweert, dan liep je nu niet tegen deze problemen op. En kreeg je ook wel fatsoenlijke oplossingen aangedragen door je instructeur...ook betreft longeren.
runningkawa schreef:-Dat ze verpest was merkte je niet toen je haar verzorgde?
-Mijn paarden staan ook op zaagsel maar zijn niet ingevallen, zou ook niet weten wat dat met elkaar te maken heeft.
-Je hebt pas net les, je doet rustig aan, maar toch rij je al met hulpmiddelen?
Ik kijk wat anders tegen rustig aan doen aan.
En je mening mag...maar het moet wel een beetje ergens over gaan... krijg nu het idee dat je zomaar wat roept en op alles wat er als tips gegeven wordt tegen in schopt.
Verder zijn je berichten nog steeds met veel moeite te lezen...maar jij verwacht wel dat andere die moeite voor jou doen.
Ik ben zelf ook slecht in de taal en de spelling. Toch heb ik het idee dat mensen mijn berichten wel kunnen lezen. Maar ik doe er wel moeite voor.