Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dan neemt natuurlijk de mooiheid van de foto's niet weg 

Ariebombarie schreef:mooie foto's! erg leuke haf!
snap dat je voor een fotoshoot geen cap op je kop wilt, en dat is verder ook geheel je eigen risico. snap nooit waarom half bokt (no offence) er over valt, het is jullie verantwoordelijkheid niet..
verder mag je best wel eens op harde ondergrond draven hoor.. ze doet het vast niet iedere dag een uur achter elkaar
Bonnie_Theun schreef:Ontzettende leuke foto's van jullie tweetjes!!
Wat ik wel erg jammer vind, is dat je een vest aan hebt met roze en dan een knalblauw dekje erbijMaar dan neemt natuurlijk de mooiheid van de foto's niet weg
Ik ga maar niet zeuren over de cap, want dan krijg ik heel bokt over mee heen
Veel succes met je TOPhaflinger!!

Arvanti_haf schreef:mooie haflinger jah. Een prachtig plaatje!
AH_scim schreef:Leuk [naam], mooie foto's

Foryourneeds schreef:hey
wat een slank beestje, daar mogen wel wat spieren bij voor het mooie. (vooral dan in de achterhand en in de hals)
Ik vind het alleen jammer dat ze zo gespannen loopt en de rug helemaal wegdrukt en vooraan de neus er teveel uit heeft.
veel succes verder.
. 
ik draaf ook meestal op de stenen hoor
maar ze heeft ook altijd gemend dus ze is het wel gewent.. de cross foto's vind ik echt leuk 
Vindt je paardje goed lopen, lekker achterbeen er ook onder, netjes. Heb voor de rest niks op te merken. Lekker buiten rijden zo. Succes er nog mee!
Had wel gewild dat ik dat zo kon doen met mn pony.

.
xAnique schreef:Super mooie haflinger!!