zij neemt les maar niet met haar eigen paard, maar haar lesgever laat geregeld het paard in stilstand rond maken...heb er zelf al les gevolgd, dus zij kan er niets aan doen, het werd haar zo aangeleerd
(dat deet die toch met mij) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dat deet die toch met mij)
paardj schreef:euhm, ik zou iets willen zegge
zij neemt les maar niet met haar eigen paard, maar haar lesgever laat geregeld het paard in stilstand rond maken...heb er zelf al les gevolgd, dus zij kan er niets aan doen, het werd haar zo aangeleerd(dat deet die toch met mij)
Het begint dus ergens anders
Het zijn wel leuke foto's, werk vooral naar de ontspanning toe (durf loslaten! Neus naar beneden vragen tot op de grond en zo losrijden) dan komt ze tijdens het doorwerken ook beter bij je.
Maar ook met je teugels op zijn langst kun je je paard terugnemen, al vraagt dit wel wat training. Vaak is de truc ook om ze zelf wat meer vooruit te rijden en heel actief licht te rijden dan bliijven ze gewoon draven meestal. De meeste mensen rijden in een veel te zwak tempo los! ZarcoTje schreef:Citaat:Een paard "rond" rijden doe je niet in stilstand![]()
Als je in de dressuur wil gaan starten, zou ik je aanraden om eerst les te nemen, zodat je je paard netjes in aanleuning kan rijden zonder de rekker.
*Ahum*
Ik rijd haar altijd rond bij het stappen zelf.
Maar dit was gewoon voor een mooie foto te kunnen trekken.
Ik wil best les nemen,maar ga jij dan ff bij m'n ouders zeuren voor een trailer.
Niet slecht bedoelt,maar ik vind dat je te snel oordeelt.
Niets is wat het lijkt.
antalya schreef:Net zoals zarcotje zegt wordt dat daar niet in stilstand aangeleerd!
ShirlMilou schreef:is dat paard drachtig?