heej syl

kei leuke foto's, en ja natuurlijk jeroen moet weer maf doen hahah erg grappige foto
en even over de slof, ik snap heeel erg goed dat je die om hebt gedaan.
je moet echt op sun hebben gereden wil je weten hoe onwijs eigenwijs hij is met zijn eigen zin doordraven.
daardoor is het beter dat sylvie met een slof rijd.
als dat ze de heletijd in zijn mond moet gaan hangen om hem rustiger te krijgen ( want op je zit of stem reageerd hij bijna niet onder het zadel)
bovendien, vind ik het super knap van sylvie wat zij heeft berijkt met sundance, want het is en blijft echt een super eigenwijs paard.
en het wijken ziet er super uit op die foto, en de travers heb je pas net aan begonnen en niet alles kan meteen perfect zijn en moet je gaan leren
knap ook dat je zo erg open staat voor de reacties van een aantal bokkers hier.
die naarmate van de foto's toch wel erg snel hun mening klaar hebben, wat ook mag alleen ik vind dat je toch echt eerst zelf maar eens op sun hebt moeten rijden, wil je iets gaan zeggen over dat de slof veeeeelste strak staat of iets dergenlijks.
en over sun's zadel, zijn zadel ligt gewoon voor 100% hoor, daar is niks mis mee.
laatst is nog een zadelmaker langs geweest om te checken, want sylvie is namelijk aan het uitzoeken wat de oorzaak is van dat (onderuitrennen) van hem.
maar tot nu toe is er niks uit gekomen waar het echt aan zou kunnen liggen.
overigens is het wel minder geworden, dusja.
xx denise