het ziet er goed uit hoor fam!! Jullie gaan de goeie kant op! Alleen zou ik ook de beugels iets langer doen misschien denk je dan dat ze er tekens uit gaan maar daar moet je ook aan wennen!
Ziet er niet slecht uit, maar idd de beugels wat langer. Zoals je zelf al zegt eerst eens 1 gaatje langer proberen, maar schrik niet je krijgt het gevoel of zijn ze een meter langer Tip om dat gevoel kwijt te raken: rij even een kwartiertje zonder beugels, ook even draven en probeer zo ontspannen mogelijk te gaan zitten en klem je knieen niet tegen het zadel, maar probeer met je lichaam je evenwicht te houden en je benen zo ontspannen mogelijk naar beneden te laten hangen, als je daarna de beugels weer aandoet voelt het vaak lang zo "los" niet meer.
Enne mocht het zo niet lukken maak dan een gaatje ertussen, heb ik ook wel gedaan, dan is de stap niet zo groot. Ik heb ondertussen meerdere "tussen" gaatjes, omdat het steeds beter ging en ze daardoor steeds een beetje langer konden
Ulfeino dankjewel Vrijdag ga ik hem rijden, kijken of die nogsteeds zo lekker loopt En dan doe ik hem ook 1 gaatje langer en dan even kijken hoe het gaat