Susanna (v. Flemmingh) sterk verbeterd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Niisj

Re: Susanna (v. Flemmingh) sterk verbeterd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:45

Super mooi paard !
Kan het zijn dat ik dit paard te koop heb zien staan in de Cap of was het nou de Bit ?
Ik dacht 'ik wil dat paard !'
Vader was ook Flemmingh. Kan ook een andere nakomeling zijn geweest die heel hard op de jouwe leek.
Maar aangezien je schrijft dat je haar nog niet lang bij jou hebt staan ...
Ze heeft wel mooie gangen hé ! Idd je handen ...Maar als je eraan werkt ziet het er top uit !
Succes nog samen !

Edit: Heb net even gekeken ...het paard dat ik zag die op de jouwe leek was idd ook een van Flemmingh maar het was een ruin ...dus hij lijkt heel erg op jouw merrie !

Lisannaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:03

ziet er netjes uit hoor! fijn en mooi paard!
Hehe al die flemminghs lijken op elkaar, mijn nichtje heeft er ook een! Bijna dezelfde kleur en precies hetzelfde voorbeen!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:34

Ik blijf het echt een heel fijn paard vinden. Wat een mooie ronde hals heeft ze! Jullie zijn inderdaad vooruit gegaan. Het valt nog niet mee om binnen zo korte tijd een combinatie te voren Lachen Een tip wellicht voor je is om haar proberen op een gegeven moment (na het losrijden) niet té diep te rijden. In de travers kun je voor de 7'vens op je protocol nog wat werken aan de lengtebuiging. Succes de 20ste! Waar moet je starten?

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:02

Ha die Muriél, wat loopt ze al lekker!!
Mooi paard heb je aan Suzanna.
( stiekum beter als Tresor denk ik )
Probeer er op te letten dat ze niet Te hoog gaat lopen en zoals gezegd is de trávers iets te recht en met wat weinig lb.

Als je ronder wilt beginnen zoals op de eerste foto, zou ik het persoonlijk iets lager doen.
Maar super hoor verder, heel veel succes de 20 ste bij OWF?

Gr marjolein

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 18:16

Ik heb vandaag geprobeerd aan de puntjes te werken die hier genoemd staan. Ook heb ik geprobeerd wat duidelijker te zijn met wat ik wilde gaan doen (zoals in de travers kan ze best mooi buigen, alleen geef ik het dan niet goed genoeg aan).
Dankje Marjolein! Jij ook nog gefeliciteerd met het behaalde predicaat van Ulla en jou natuurlijk Ja Jullie hadden het zondag ook weer goed gedaan hoorde ik!

De 20ste start ik in Bovenkarspel Knipoog

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 08:03

Wat een mooi paard Tong uitsteken
Ziet er netjes uit. Ga zo door zal ik zeggen.
Setje staat ook super.