Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar vlieg je zo doorheen! Succes alvast!
Alvast heel veel succes! 
Amber_ schreef:Geel ! Echt mooi op hem.
Hij loopt echt steeds beter, je hebt hem goed veranderd
staat mooi dat geel!
Al vind ik ook dat je goed zit op banchee hoor.. dit past gewoon extra goed op een of andere manier. nouja.. haha
Ben benieuwt hoe jullie het gaan doen op wedstrijd! 
Charlie vind ik de leukste die je rijdt. Mooi setje en hij loopt ook al vrij netjes. Heb op je houding niet veel aan te merken, momentopnames beoordelen, daar ben ik ook niet echt goed in.
Hij heeft het naar zijn zin bij jou, dat zie ik
Mooi gekozen setje! 
.
. Yinka schreef:@ Smokey, ik ben zelf ook niet voor onnodige beenbescherming, maar ik vindt wel dat een paard het moet accepteren. Hoort bij de opvoeding vindt ik. Dus ik snap wel dat ze hem er aan wil laten wennen.

Martine_m schreef:@smokey, ik vind jou reactie een beetje onzin... beter iets te veel bescherming dan te weinig.. zeker bij een jonge pony.. die kunnen nog wel eens lomp en onbenullig zijn.. waarom dat riskeren??
Daarbij ben ik het totaal niet met je eens dat peesjes en strijkjes sneller worden geaccepteerd.. die van mij (2,5) vind de peesjes en strijkjes een stuk enger dan bandages.. en ondervind er ook totaal geen probleem van!
Okay nu weer ontopic.. over het wel of niet beschermen van de benen van jonge ponys lopen andere topics.
@ Gin, zoals ik al zei het ziet er netjes uit en hoop je snel te zien starten!
ik zit idd soms echt op de zadel, eigenlijk dom, want hoe meer ik echt gaat zitten hoe meer ontspannen hij wordt. Ook moet ik idd meer ruimte geven van voren zie ik, en eigenlijk in plaats van inhouden meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan, 60m is natuurlijk wel een lange lijn voor een jonge pony
GinnyBanshee schreef:haha bandages er af rollen, nou dan kan alles gebeuren, stel een stijgbeugel komt los, of de singel...![]()
nee maar goed ik snap wat je bedoelt maar af en toe vind ik dat het kan hoor, verder loopt hij niet met beenbescherming alleen voor springen.
bedankt voor de leuke reactiesik zit idd soms echt op de zadel, eigenlijk dom, want hoe meer ik echt gaat zitten hoe meer ontspannen hij wordt. Ook moet ik idd meer ruimte geven van voren zie ik, en eigenlijk in plaats van inhouden meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan, 60m is natuurlijk wel een lange lijn voor een jonge pony