Charlie Brown in zijn eerste setje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

___Tessa___

Re: Charlie Brown in zijn eerste setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 10:54

ziet er weer goed uit zoals gewoonlijk Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:41

Ziet er goed uit Ginny! Hij is mooi actief achter, je hebt m ook lekker bij mekaar.
Wijken leer ik sowieso altijd aan als een paard nog niet zo lang onder het zadel is, is heel handig als je hem af en toe een pasje opzij kunt zetten Lachen

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:47

ziet er super uit! Haha!
Setje staat hem super en je hebt hem mooi aan het lopen!

Komt helemaal goed in de B Haha! daar vlieg je zo doorheen! Succes alvast! Lachen

xxKayleigHxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:22

hey ik zie nu overal zo'n leuk burberry spul staan. halsters deksjes en bandages maar waar kopen jullie die spullen eigenlijk? als ik vragen mag
ohh en jaa t staat m heel leuk dat geel en t is ook een heel mooi beestje

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:24

Wat een geweldig paard! Heel erg mooi! Dit gaat helemaal goed komen met de wedstrijden Haha! Alvast heel veel succes!

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:37

Jeetje Charlie Brown begint echt al lekker een beetje 'body' te krijgen. Hij is echt syper stoer, maar vind jullie voornamelijk samen erg leuk om te zien. Veel succes met je eerste wedstrijd met hem, heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:23

Het ziet er weer super uit meis!
hij begint zijn benen steeds beter op te tillen.. mooie stoere uitstraling heeft ie!
en dat setje.. staat echt leuk!
spannend starten met hem! wanneer is je debuut?

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:27

Ziet er super uit!!! Staat hem leuk die kleur!! Waar is het eigenlijk van (dekje)??
En B starten gaat jullie zeker lukken!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:40

Amber_ schreef:
Geel ! Echt mooi op hem Ja.
Hij loopt echt steeds beter, je hebt hem goed veranderd Haha!

Sluit ik me bij aan
Charlie is zooo leuk! Lovers

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:43

Charlie is echt heel leuk! Geel staat 'm leuk, en het ziet er weer eens toppie uit! OK dan! Succes met de wedstrijden, gaat vast goedkomen!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:48

Het ziet er erg mooi uit zo ginny, het hele plaatje Ja staat mooi dat geel!
Ik vind ook dat je er erg mooi op past zeg! echt, jullie lijken wel gemaakt voor elkaar Tong uitsteken Al vind ik ook dat je goed zit op banchee hoor.. dit past gewoon extra goed op een of andere manier. nouja.. haha
leuke combi! Haha!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:18

Volgens mij past het zadel ook niet zo goed, ik zie 't op sommige foto's los van de rug komen aan de achterkant.

Verder ziet het er echt goed uit, succes op concour!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:12

Kleurtje staat super!

Probeer zelf nog wat losser te worden van voren, dan gaat hij wat ruimer lopen.

Je ziet hem groeien in zijn beweging, leuk hoor!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:22

Je hebt hem fijn aan het lopen Lachen Ben benieuwt hoe jullie het gaan doen op wedstrijd!

Chaneltjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:24

het setje staat hem wel echt super hoor Haha!
het gaat er steeds beter uitzien, het commentaar geef je zelf al wel.

veel succes op concour! Pling

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:26

sorry maar waarom je pony angst aanjagen met iets dat voor de show is. peesbeschermers en strijklappen hebben nog een functie en worden sneller geaccepteerd dan bandages. dus minder angsaanjagend.

daarbij zitten ze ook nog eens alle 4 niet goed.

je hebt een mooie pony, die heeft dat gedoe met die setjes en bontjes en gefrunnik niet nodig.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:35

@ Smokey, ik ben zelf ook niet voor onnodige beenbescherming, maar ik vindt wel dat een paard het moet accepteren. Hoort bij de opvoeding vindt ik. Dus ik snap wel dat ze hem er aan wil laten wennen.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:40

Hey Lachen Charlie vind ik de leukste die je rijdt. Mooi setje en hij loopt ook al vrij netjes. Heb op je houding niet veel aan te merken, momentopnames beoordelen, daar ben ik ook niet echt goed in. Hij heeft het naar zijn zin bij jou, dat zie ik Ja Mooi gekozen setje!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:44

@smokey, ik vind jou reactie een beetje onzin... beter iets te veel bescherming dan te weinig.. zeker bij een jonge pony.. die kunnen nog wel eens lomp en onbenullig zijn.. waarom dat riskeren??
Daarbij ben ik het totaal niet met je eens dat peesjes en strijkjes sneller worden geaccepteerd.. die van mij (2,5) vind de peesjes en strijkjes een stuk enger dan bandages.. en ondervind er ook totaal geen probleem van!

Okay nu weer ontopic.. over het wel of niet beschermen van de benen van jonge ponys lopen andere topics.

@ Gin, zoals ik al zei het ziet er netjes uit en hoop je snel te zien starten!

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:58

Heej, je rijdt netjes vind ik maar soms lijkt of je nog een beetje teveel op je zadel zit dan erin. Kan zijn dat het een lichtrij-moment is maar moest je doorzitten, lijkt het alsof je er nog teveel 'op' zit.
Setje staat hem leuk maar rijd je altijd met een jas aan? Als ik nog maar vijf minuten bezig ben moet ik alles al afdoen Nagelbijten / Gniffelen.
En bij het wijken ligt je been iets te ver naar achteren of is dat omdat hij dat nog niet goed kent? Lachen
Veel succes nog met hem, zowel op training als op tornooi Lachen.

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:03

Yinka schreef:
@ Smokey, ik ben zelf ook niet voor onnodige beenbescherming, maar ik vindt wel dat een paard het moet accepteren. Hoort bij de opvoeding vindt ik. Dus ik snap wel dat ze hem er aan wil laten wennen.

Hier ben ik het ook mee eens Ja

Ginny, je weet het vast al. Je paarden vind ik super, en dus Charlie ook. Ziet er super uit, en mooi setje! Lovers

vevonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:17

hoezo springt hij makkelijker aan in galop als hij kan wijken??
super mooi paardje heb je onder je kont Knipoog
succes ermee.. gaat zeker lukken..
gr

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:36

Martine_m schreef:
@smokey, ik vind jou reactie een beetje onzin... beter iets te veel bescherming dan te weinig.. zeker bij een jonge pony.. die kunnen nog wel eens lomp en onbenullig zijn.. waarom dat riskeren??
Daarbij ben ik het totaal niet met je eens dat peesjes en strijkjes sneller worden geaccepteerd.. die van mij (2,5) vind de peesjes en strijkjes een stuk enger dan bandages.. en ondervind er ook totaal geen probleem van!

Okay nu weer ontopic.. over het wel of niet beschermen van de benen van jonge ponys lopen andere topics.

@ Gin, zoals ik al zei het ziet er netjes uit en hoop je snel te zien starten!

juist bij onbenullige jonge paarden moet je geen bandages gebruiken en helemaal niet als ze er al bang voor zijn. stel dat hij in zijn onbenulligheid een sprongetje maakt, perongeluk de bandage los trapt.. bandages rolt af.... nou leuk feestje..
wen hem eerst aan peesbeschermers...

al mijn jonge paarden zijn beleerd met peesbeschermers en strijklappen. heb ze eerst laten wennen aan het "rits"geluid en nadat dat geen probleem meer was, heeft het na een paar pasje vreemd lopen nooit problemen gegeven.

en bandages beschermen tegen niks. geven hooguit ietsjes ondersteuning, mits ze goed omgelegd zijn(dus niet op de manier van deze foto's). Bandages zijn enkel voor de sier...

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 21:56

haha bandages er af rollen, nou dan kan alles gebeuren, stel een stijgbeugel komt los, of de singel... Knipoog
nee maar goed ik snap wat je bedoelt maar af en toe vind ik dat het kan hoor, verder loopt hij niet met beenbescherming alleen voor springen.
bedankt voor de leuke reacties Lachen ik zit idd soms echt op de zadel, eigenlijk dom, want hoe meer ik echt gaat zitten hoe meer ontspannen hij wordt. Ook moet ik idd meer ruimte geven van voren zie ik, en eigenlijk in plaats van inhouden meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan, 60m is natuurlijk wel een lange lijn voor een jonge pony Tong uitsteken

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:11

GinnyBanshee schreef:
haha bandages er af rollen, nou dan kan alles gebeuren, stel een stijgbeugel komt los, of de singel... Knipoog
nee maar goed ik snap wat je bedoelt maar af en toe vind ik dat het kan hoor, verder loopt hij niet met beenbescherming alleen voor springen.
bedankt voor de leuke reacties Lachen ik zit idd soms echt op de zadel, eigenlijk dom, want hoe meer ik echt gaat zitten hoe meer ontspannen hij wordt. Ook moet ik idd meer ruimte geven van voren zie ik, en eigenlijk in plaats van inhouden meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan, 60m is natuurlijk wel een lange lijn voor een jonge pony Tong uitsteken

heb vaker een bandages los zien gaan door niet correct aanleggen, dan een beugel of singel.